لحظه غرق شدن تویوتا لندکروزر پلیس اسپانیا را تماشا کنید

تویوتا لندکروزر پلیس اسپانیا در شهر ساحلی سنلوکار د برامدا این کشور غرق شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی غرق شدن این شاسی بلند ژاپنی را مشاهده کنید.

اخیرا ویدیوی در فضای مجازی منتشر شد که در آن شاهد غرق شدن یک دستگاه تویوتا لندکروزر متعلق به پلیس اسپانیا هستیم. طبق خبرهای منتشر شده ماموران پلیس به همراه یک دستگاه تویوتا لندکروزر برای بررسی یک بسته مشکوک به ساحل شهر سنلوکار د برامدا اسپانیا اعزام شدند، اما تویوتا لندکروزر به دلیل گیر کردن در گل‌ولای و آغاز جزرومد به شکل کامل غرق شد.

ویدیوی غرق شدن تویوتا لندکروزر پلیس اسپانیا

پلیس اسپانیا در ابتدا برای خارج کردن تویوتا لندکروزر از یک تراکتور کمک گرفت، اما استفاده از تراکتور نیز کارساز نبود و ماموران نتوانستند این شاسی بلند ژاپنی را از گل‌ولای خارج کنند. در ادامه با آغاز جزرومد آب به آهستگی تویوتا لندکروز را غرق کرد. سرانجام پس از این که آب دریا فروکش کرد، چند کامیون آتش‌نشانی و قایق‌های سرویس حفاظت شهری توانستند این شاسی بلند را به خشکی برسانند.

تویوتا لندکروزر

در این حادثه هیچ یک از ماموران پلیس آسیب ندیدند، اما به دلیل شور بودن آب دریا شاسی بلند لندکروزر به ویژه در بخش اجزای الکترونیکی با آسیب‌های شدیدی مواجه شده است.

تویوتا لندکروزر

گفتنی است شرکت ژاپنی تویوتا در سال ۲۰۲۱ از نسل جدید لندکروزر پرده برداشت. این خودرو به پیشرانه جدید 3.5 لیتری V6 توئین توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۱۰ سرعته خودکار نیز قدرت تولیدی را به سیستم چهار چرخ انتقال می‌دهد.

تویوتا لندکروزر

این شاسی بلند ژاپنی در بخش آفرود نسبت به نسل قبل بسیار قدرتمندتر شده است؛ چرا که کف این خودرو تا زمین 23 سانتی‌متر فاصله داشته و از سیستم تعلیق انطباقی نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، تویوتا برای این خودرو، سیستم کراول کنترل برای رانندگی با یک پدال و یک دوربین ویژه آفرود در زیر خودرو در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*