سری گلکسی S10 سامسونگ

اگر احساس می‌کنید استرس کافی در زندگی خود ندارید، این گزینه را در گوشی های سامسونگ فعال کنید!

گوشی های سامسونگ قابلیت هایی مانند نمایش درصد باتری گوشی دارند تا استرس را از کاربرانشان دور کنند. اما با استفاده از یکی از ویژگی‌های گوشی های سامسونگ، می‌توانید با استرس بیشتری از گوشی استفاده کنید!

این احتمال وجود دارد که با خواندن تیتر این مطلب، این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا یک فرد باید استرس بیشتری در زندگی خود بخواهد؛ و مهم‌تر، یکی از قابلیت گوشی‌های سامسونگ است که به شما اجازه می‌دهد تا با استرس بیشتری از گوشی خود استفاده کنید! یکی از مهم‌ترین استرس‌های کاربران در زمان استفاده از گوشی، تمام شدن باتری است و با این که گوشی‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت عجیبی داشته‌اند و حتی میان‌رده‌های امروزی می‌توانند برخی از پرچمدارهای قدیمی را شکست دهند، باتری همچنان یک نقطه ضعف بزرگ باقی مانده است.

رفع مشکل باتری پوکو X3 پرو

گوشی های سامسونگ مجهز به رابط کاربری وان یو آی، این امکان را به کاربران می‌دهند تا نمایش درصد باقی مانده از ظرفیت باتری در نوار نوتیفیکشن‌ها را فعال یا غیرفعال کنند. با فعال کردن این گزینه، در کنار دیدن علامت باتری و میزان حدودی ظرفیت باقی مانده، می‌توانید درصد دقیق باتری را نیز مشاهده کنید.

آموزش روشن یا خاموش کردن نمایش درصد باتری در گوشی های سامسونگ

برای فعال یا غیرفعال کردن گزینه نمایش درصد باتری در دستگاه‌های سامسونگ مجهز به رابط کاربری وان یو آی، ابتدا باید به بخش تنظیمات گوشی یا تبلت خود بروید. پس از رفتن به بخش تنظیمات، باید وارد منوی Notifications شوید و گزینه Advanced Settings را پیدا کنید. پس از این مرحله، می‌توانید گزینه Show Battery Percentage را روشن یا خاموش کنید. راه ساده‌تر فعال کردن این ویژگی، سرچ کردن Show Battery Percentage  در بخش جستجوی تنظیمات است.

درصد باتری گوشی سامسونگ

با این کار می‌توانید استرس استفاده از گوشی هوشمند خود را کاهش یا افزایش دهید. طبق باور اکثریت مردم، با دانستن درصد دقیق باتری گوشی، شما می‌توانید از باتری گوشی خود به شکل دقیق‌تری استفاده کنید. با روشن بودن قابلیت نمایش درصد باتری، می‌توانید کنترل بیشتری روی گوشی خود داشته باشید.

با این وجود برخی از مردم نیز باور دارند روشن کردن گزینه نمایش درصد باتری، استرس بیشتری به آن‌ها وارد می‌کند. در واقعیت، بیشتر کاربران حتی با دیدن درصد باقی مانده باتری، الگو استفاده از گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه تغییر نمی‌دهند. اما روشن بودن نمایش درصد باتری گوشی، باعث می‌شود توجه کاربر به سمت درصد باتری جلب شده و نتواند به صورت کامل از استفاده از گوشی خود لذت ببرد.

نگران نباشید؛ گوشی های امروزی به اندازه کافی هوشمند هستند

این قابلیت به طور کلی می‌تواند برای گوشی‌های قدیمی که سلامت باتری آن‌ها کاهش یافته مفید باشد. اما اگر جزو کسانی هستید که سلامت باتری گوشی‌شان در حد قابل قبولی است و می‌دانید گوشی شما در میانه‌های روز خاموش نمی‌شود، احتمالا روشن کردن گزینه نمایش درصد باتری تنها استرس شما در زمان استفاده از گوشی را بیشتر کند. همچنین بخش‌هایی مانند Device Care و Digital Wellbeing، می‌توانند اطلاعات بهتری از سلامت باتری و گوشی، میزان استفاده و … را در اختیار شما قرار دهند و جایگزین مناسبی برای نمایش درصد باتری باشند.

متاسفانه بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از گوشی، استرس مصرف بیش از حد باتری، داغ شدن و … را دارند. اگر گوشی هوشمند شما از برندی معتبر باشد، احتمالا نگرانی‌های شما درباره چنین مسائلی بیهوده است. گوشی‌های امروزی به شدت هوشمند هستند و بر اساس استفاده شما، می‌توانند رفتار خود را تغییر دهند. برای مثال با کمتر استفاده کردن از برنامه‌ای، آن به برنامه به مرور کمتر در پس‌زمینه فعالیت می‌کند و عمر باتری گوشی شما افزایش می‌یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این قابلیت تو همه گوشیا هس دیگ چ ربطی ب سامسونگ داره