پلی استین پلاس جدید

تاریخ انتشار پلی استین پلاس جدید مشخص شد

سونی بالاخره تاریخ انتشار و قیمت پلی استین پلاس جدید در آسیا، آمریکا و اروپا را اعلام کرد.

در سال‌های اخیر مایکروسافت با سرویس اشتراکی گیم پس نظر بسیاری از بازیکنان را به سمت خود جلب کرده است. سرویسی که با پرداخت یک حق اشتراک معقول می‌توانید در مد زمان اشتراک‌تان به تعداد زیادی از بازی‌های قدیمی و جدید کمپانی‌های مختلف دسترسی داشته باشید. کاربران پلی استیشن نیز مدت‌ها در انتظار چنین سرویسی بودند و سونی بالاخره چند هفته‌ی قبل از سه مدل پلی استین پلاس جدید با اسامی رسمی پلی استیشن پلاس اِسنشل (Essential)، پلی استیشن پلاس اکسترا (Extra) و پلی استیشن پلاس پریمیوم (Premium) رونمایی کرد و حالا تاریخ انتشار آن‌ها مشخص شده است.

سونی قصد دارد از 2 خرداد در چند کشور آسیایی پلی استیشن پلاس های جدید را در اختیار کاربران قرار دهد و در ادامه، فروش سرویس‌های تازه خود را به ترتیب در تاریخ 23 خرداد و 1 تیر در آمریکا و اروپا آغاز می‌کند. کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند این تاریخ‌ها مربوط به ریجن حساب شما در شبکه پلی استیشن بوده و ارتباطی با ریجن کنسول‌ها ندارد.

پلی استیشن پلاس اِسنشل با قیمت 9.99 دلار در ماه همان پلی استیشن پلاس معمولی خواهد بود، اما با تهیه سرویس‌های اکسترا و پریمیوم با قیمت‌های 14.99 و 17.99 دلار می‌توانید به صورت رایگان برخی از بازی‌های پلی استیشن 4 و 5 را تجربه کنید و بنابر اخبار منتشر شده تعداد این بازی‌ها در قدم نخست 400 عدد خواهد بود و از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به «خدای جنگ»، «مرد عنکبوتی» و «دث استرندینگ» اشاره کرد. تفاوت سرویس اکسترا و پریمیوم در این است که با خرید پریمیوم علاوه‌بر بازی‌های نسل هشتم و نهم به 340 بازی از عناوین منتشر شده برای پلی استیشن 1، پلی استیشن 2 و PSP به صورت دانلودی و استریم و بازی‌های پلی استیشن 3 فقط از طریق استریم دسترسی پیدا خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*