گلکسی M51 اندروید ۱۲

سرانجام آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، کاربران روسیه‌ای گوشی گلکسی M51 سامسونگ موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ روی این گوشی میان‌رده محبوب سامسونگ شده‌اند.

مدت زمان زیادی بود که کاربران گوشی گلکسی M51 سامسونگ در سراسر جهان منتظر دریافت آپدیت اندروید ۱۲ بودند. این گوشی میان‌رده محبوب در نهایت آپدیت جدید اندروید را دریافت کرد. البته این بروزرسانی برای تمام کاربران منتشر نشده و در حال حاضر تعداد محدودی از کاربران موفق به دریافت آن شده‌اند. گلکسی M51 یکی از گوشی‌هایی بود که سامسونگ گفته بود آپدیت جدید اندروید را دریافت خواهد کرد. بنابراین انتشار این بروزرسانی برایش جای تعجبی ندارد.

روسیه، یکی از نخستین بازارهایی است که کاربرانش موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده‌اند. این نسخه که شماره نسخه M515FXXU4DVD1 را یدک می‌کشد، به زودی برای دیگر کاربران سراسر جهان نیز منتشر خواهد شد. اندروید ۱۲، آخرین بروزرسانی گوشی ام ۵۱ سامسونگ خواهد بود که آن را دریافت می‌کند. این گوشی سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شد و این پس از اندروید ۱۱، دومین بروزرسانی بزرگی است که دریافت کرده است. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم آپدیت اندروید ۱۳ برای آن منتشر شود.

البته سامسونگ تا قبل از آنکه پشتیبانی نرم افزاری از گوشی ام ۵۱ به طور کلی متوقف شود، به مدت یک سال دیگر بروزرسانی‌های امنیتی را همچنان برای این گوشی ارسال خواهد کرد. تا آن زمان کاربران می‌توانند مدل دیگری را برای خرید و جایگزین کردن با گوشی خود انتخاب کنند.

آیا شما در داخل ایران موفق به دریافت این بروزرسانی روی گوشی گلکسی M51 خود شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*