تاریخ انتشار Diablo Immortal

تاریخ انتشار Diablo Immortal برای اندروید و iOS مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار Diablo Immortal – دیابلو ایمورتال مشخص شد و نسخه‌ی نهایی این بازی کمتر از دو ماه دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت بلیزارد تاریخ انتشار Diablo Immortal را مشخص کرد و این بازی پرحاشیه در نهایت برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آی‌او‌اس عرضه می‌شود.

از بازی دیابلو ایمورتال در نمایشگاه «بلیزکان 2018» رونمایی شد و قرار بود برگ برنده‌ی شرکت بلیزارد باشد اما بر خلاف انتظار، طرفداران نه تنها از آن استقبال نکردند بلکه به انتقاد از این شرکت نیز پرداختند (یکی از دلایلش این بود که طرفداران، بازی دیابلو 4 را می‌خواستند که البته آن هم در نهایت معرفی شد).

در سه سال اخیر، نسخه‌های آزمایشی مختلفی از این بازی منتشر شد و شرکت سازنده تلاش کرد تا آن را به بهترین شکل توسعه داده و آماده‌ی عرضه کند. داستان این بازی بین قسمت‌های دوم و سوم رخ می‌دهد و نسخه‌ی کنسولی نخواهد داشت.

تاریخ انتشار Diablo Immortal

ایمورتال از نظر بصری، شباهت‌های زیادی به نسخه‌ی سوم دارد تا بتواند از این طریق، رضایت طرفداران را جلب کند. البته این یک پورت مستقیم از قسمت‌های پیشین نیست و برخلاف آن‌ها که بصورت آفلاین هم قابل انجام بودند، این بار با یک اثر نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره گسترده (MMORPG) روبرو هستیم.

تاریخ انتشار Diablo Immortal

حالا شرکت بلیزارد تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است و در تاریخ «2 ژوئن» (پنج‌شنبه، 12 خرداد) می‌توانید منتظر آن باشید. ناگفته نماند که همزمان، یک نسخه‌ی آزمایشی از بازی برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود که باید دید تا چه اندازه مورد توجه قرار می‌گیرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، ایمورتال از قابلیت «کراس-پلی» پشتیبانی می‌کند، بدین معنا که روی گوشی‌های اندروید، می‌توانید با دوستانتان روی گوشی‌های آیفون یا رایانه‌های شخصی به بازی بپردازید. بازی همچنین از کنترلرها و کیبورد نیز پشتیبانی می‌کند. بلیزارد وعده داده است که به تدریج، شخصیت‌ها، خطوط داستانی و محتواهای جدیدی را هم برای آن عرضه کند.

بلیزارد در چند سال اخیر، بازی‌های بزرگ و موردانتظاری را معرفی کرده که اکثرشان با تأخیر روبرو شده‌اند. آن‌ها در حال کار بر روی یک نسخه‌ی موبایلی از «دنیای وارکرفت»، «اورواچ 2» و «دیابلو 4» هستند که مشخص نیست چه زمانی عرضه خواهند شد. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این عناوین، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*