شیائومی Civi 1S سبک‌تر از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

شیائومی Civi 1S حتی از شارژرش هم سبک‌تر است!

گوشی شیائومی Civi 1S بی‌شک یکی از زیباترین گوشی های جهان است. ضخامت این دستگاه فوق‌العاده کم بوده و وزن آن حتی از شارژرش هم کمتر است!

چند روز پیش شیائومی رسماً گوشی شیائومی Civi 1S که یکی از زیباترین گوشی‌های حال حاضر بازار است را معرفی کرد. در حالی که این دستگاه نسبت به نسل گذشته خودش، نسخه اصلی Civi ارتقا پیدا کرده، زیباتر هم شده است. این محصول با یک آداپتور فست شارژ ۱۲۰ واتی ارائه می‌شود که وزن شارژر ۱۸۳ گرم است، در حالی که خود محصول تنها ۱۶۶ گرم وزن دارد. این یعنی شارژر دستگاه ۱۷ گرم از خود گوشی سنگین‌تر است!

شیائومی Civi 1S سبک‌تر از شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

وزن پایین و ضخامت کم، از جمله مهم‌ترین نقاط قوت گوشی شیائومی سیوی 1S برای فروش است. ضخامت بدنه این محصول تنها ۶.۹۸ میلی‌متر است. این گوشی یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را درون بدنه باریک و سبک خودش جا داده است. عرض دستگاه نیز ۷۱.۵ میلی‌متری بوده تا مشکلی برای استفاده یک دستی از گوشی نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

شیائومی Civi 1S معرفی شد؛ یک گوشی سبک و نازک با طراحی دوست داشتنی

علاوه بر ضخامت کم و وزن سبک، دوربین یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی Civi 1S محسوب می‌شود. سیوی 1S اولین موبایل جهان است که فناوری زیبایی ۴ بعدی تعقیب نور را در اختیار دارد. این فناوری می‌تواند به صورت ۲۷۰ درجه‌ای چهره را اسکن کند. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED میکرو منحنی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۹۵۰ نیت، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون حفره‌ای روی نمایشگر، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی پشتی و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۵۵ وات اشاره کرد. این گوشی از اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و Hi-Res Audio، حسگر اثر انگشت درون نمایشگر، فرستنده مادون قرمز و اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 نیز برخوردار است.

قیمت گوشی شگفت‌انگیز شیائومی Civi 1S

دیگر جذابیت این گوشی قیمت بسیار مناسبی است که ارائه می‌کند. قیمت پایه این گوشی برای نسخه‌ای با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی تنها ۳۵۶ دلار است و این یعنی ۴۶ دلار نسبت به نسخه قبلی سیوی ارزان‌تر است.