گوشی ردمی نوت 11T

منتظر گوشی ردمی نوت 11T با یک نمایشگر 144 هرتزی باشید

شیائومی به زودی از گوشی‌های جذاب سری ردمی نوت 11T رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود یکی از آن‌ها از یک نمایشگر فوق سریع ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد.

ساعاتی پیش، لو ویبینگ مدیر برند ردمی اطلاعاتی را در مورد گوشی جدید این کمپانی ارائه کرد. او می‌گوید استراتژی فعلی عرضه دو نسل محصول در یک سال باعث سردرگمی کاربران می‌شود. به همین خاطر است که آن‌ها می‌خواهند رویه نام‌گذاری محصولات خود را تغییر دهند و ظاهراً ردمی نوت ۱۱ اولین محصولی خواهد بود که از این استراتژی برخوردار می‌شود. به گفته یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال، این گوشی با نام ردمی نوت 11T عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، افشاگران می‌گویند گوشی‌های این خانواده با تراشه‌های برند مدیاتک عرضه می‌شوند. بر اساس گزارش‌های پیشین، گوشی‌های جدید سری Redmi Note به چیپست‌های سری Dimensity 8000 مجهز می‌شوند. این پردازنده مثل اسنپدراگون ۸۷۰، محبوب و عالی است.

این افشاگر می‌گوید بالارده‌ترین گوشی سری Redmi Note 11T از یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی فوق سریع LCD استفاده می‌کند که می‌تواند یکی از مهم‌ترین نقاط فروش این گوشی باشد. از آنجا که فقط تولیدکنندگان چینی به تولید نمایشگرهای LCD می‌پردازند، بنابراین مطمئناً این پنل را نیز یک شرکت چینی تولید خواهد کرد.

مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت 11T

در حال حاضر این گوشی وارد نهات‌های نظارتی برای دریافت مجوزهای ورود به بازار شده است. اولین چیزی که در مورد این گوشی می‌دانیم، عرضه آن در سه مدل به نام‌های نوت ۱۱ تی، نوت ۱۱ تی پرو و نوت ۱۱ تی پرو پلاس است. اما در حال حاضر فقط جزئیات دو مدل پرو و پرو پلاس آن به بیرون درز کرده است.

مدل پرو با شماره مدل 22041216UC از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی بهره می‌برد. علاوه بر این از یک باتری ۴۹۸۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ابعاد بدنه آن هم ۱۶۳.۶۴ در ۷۴.۲۹ در ۸.۸ میلی‌متر است. مدل پرو پلاس هم دارای شماره مدل 22041216UC است. این دستگاه هم به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز است و از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. ابعاد آن هم دقیقاً مشابه مدل پرو خواهد بود.

از نظر شارژ، نسخه پرو پلاس ردمی نوت 11T سرعت شارژ بیشتری دارد. با توجه به استانداردهای شارژ جدید ثبت شده، این گوشی می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره‌مند شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*