وایت بردهای Flip سامسونگ

با قابلیت‌های پیشرفته وایت بردهای Flip سامسونگ آشنا شوید

وایت بردهای Flip سامسونگ به قابلیت‌های متعددی مجهز شدند تا بتوانند سطح یادگیری را ارتقا دهند. در ادامه با مهم‌ترین قابلیت‌های این وایت برد هوشمند سامسونگ آشنا می‌شویم.

همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا دانشگاه‌ها و مدارس استفاده از راهکار آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار دهند. در همین راستا ابزارهای هوشمند چون وایت بردهای الکترونیکی یا E-Board بیش از پیش مورد توجه مراکز آموزشی قرار گرفته است؛ این ابزارها که با نام وایت بردهای هوشمند نیز شناخته می‌شوند می‌توانند سطح یادگیری را به میزان چشمگیری ارتقا دهند. ضمن این که کاربران با این ابزار هوشمند به یک کتابخانه وسیع از منابع آموزشی رایگان نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه با قابلیت های هوشمند وایت بردهای Flip سامسونگ آشنا خواهیم شد.

آشنایی با وایت بردهای Flip سامسونگ

وایت برد هوشمند چیست؟

وایت بردهای Flip سامسونگ

وایت بردهای الکترونیکی یا وایت بردهای هوشمند در دسته ابزارهای تعاملی قرار می‌گیرند که به عنوان جایگزین وایت بردهای قدیمی و ساده می‌توانند به معلمان و اساتید قابلیت‌هایی بسیار پیشرفته‌ای را ارائه دهند. وایت بردهای Flip سامسونگ به عنوان یکی از بهترین محصولات این حوزه می‌توانند یک صفحه نمایش تعاملی را با امکان نوشتن و طراحی در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار دهند تا فرایند یادگیری ارتقا پیدا کند.

معلمان به کمک قابلیت‌های هوشمند وایت بردهای Flip سامسونگ می‌توانند مباحث درسی را به شکلی جذاب و قابل یادگیری بهتر به شاگردان خود ارائه دهند. همچنین به کمک این ابزارهای پیشرفته می‌توان به منابع دیجیتالی بسیار آسان‌تر از قبل دسترسی پیدا کرد، فایل‌های چند رسانه‌ای را به اجرا درآورد و روی صفحه نیز به آسان‌ترین شیوه محتوای درسی را یادداشت کرد. علاوه بر این، امکان کار به شکل همزمان روی یک صفحه برای دانش آموزان نیز وجود دارد و سایر کاربران نیز می‌تواند از روی کامپیوتر خود به تمام محتواها دسترسی داشته باشند.

وایت برد هوشمند برای آموزش چه مزایایی به همراه دارد؟

وایت بردهای Flip سامسونگ

وایت بردهای تعاملی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روانه بازار شدند، اما وایت بردهای هوشمند امروزی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای حوزه آموزش بهره می‌برند. وایت بردهای Flip سامسونگ تمام راهکارها برای آموزش مجازی را بدون نیاز به استفاده از کامپیوترها و سایر لوازم جانبی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

وایت بردهای Flip سامسونگ به گونه‌ای طراحی شدند تا کاربران بتوانند آن را روی دیوار نصب کنند یا آنها را روی پایه چرخان قرار دهند. سامسونگ برای این محصول خود قابلیت چرخش خودکار را نیز در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند صفحه وایت برد را در حالت افقی یا عمودی قرار دهند.

این وایت برد هوشمند به قلم Passive مجهز شده تا کاربران بتوانند از هر دو سمت قلم مطالب خود را روی صفحه یادداشت کنند. همچنین با کشیدن انگشتان روی متون نوشته شده نیز می‌توان آنها را پاک کرد. وایت بردهای Flip سامسونگ به رابط کاربری بسیار آسان مجهز شدند تا کاربران بتوانند رنگ قلم را به سرعت عوض کرده یا آن را به لپ تاپ یا تبلت متصل کنند.

قابلیت ذخیره، چاپ و اشتراک‌گذاری محتواهای نوشته شده به عنوان یکی از کاربردی‌ترین مزیت‌های وایت بردهای Flip سامسونگ نسبت به وایت بردهای معمولی محسوب می‌شود. در واقع می‌توان همه مطالبی که در کلاس درس ارائه می‌شود را به کمک این محصول به سند و فایل تبدیل کرد. همچنین امکان بازبینی، اصلاح و گسترش مطالب نیز وجود خواهد داشت.

به منابع آموزشی باز دسترسی پیدا کنید

وایت بردهای Flip سامسونگ

معلمان، اساتید و شاگردان به کمک قابلیت منابع آموزشی باز (Open educational resources) در وایت بردهای هوشمند می‌توانند به دنیایی از دانش و اطلاعات دسترسی پیدا کنند. گفتنی است منابع آموزشی باز در واقع تمام مواد آموزشی پژوهشی بوده که به شکل دیجیتالی یا هر شکل دیگری در دسترسی کاربران قرار می‌گیرد. همچنین دسترسی، استفاده، اقتباس و توزیع آنها نیز رایگان خواهد بود. مطالب منابع آموزشی باز طیف گسترده‌ای از محتواها نظیر کتاب‌های الکترونیکی، مقاله‌ها، تکالیف درسی به همراه مناطق پروژها مانند فیلم‌ها و تصاویر را نیز شامل می‌شود

وایت بردهای Flip سامسونگ به عنوان یک وایت برد تعاملی و هوشمند امکانی را فراهم می‌کنند تا بتوان تمام اطلاعات نوشته شده را در یک دیتابیس مرکزی ذخیره کرد. البته این دیتابیس به کمک برنامه امنیتی محافظت شده تا فقط افراد تایید شده بتوانند از آنها استفاده کنند. ضمن این که امکان اشتراک‌گذاری همه ایده‌ها و مطالب نوشته شده پس از پایان جلسه‌ها نیز وجود دارد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*