موتورولا اج ۳۰ با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

موتورولا اج 30 با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

گوشی موتورولا اج ۳۰ – Motorola Edge 30 با مشخصات فنی جذابی مثل نمایشگر امولد ۱۴۴ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ جی و قیمت مناسب معرفی شد.

موتورولا از گوشی جدید خود به‌نام اج 30 رونمایی کرد. این محصول با قیمت 450 یورو، به‌زودی در بازارهای منتخب اروپا، آسیا، استرالیا، هند، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه خواهد شد. در ادامه به جزئیات بیش‌تر این سری می‌پردازیم.

نسخه معمولی اج 30 به نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با وضوح +FHD مجهز شده که کمی کوچک‌تر از صفحه نمایش 6.7 اینچی مدل پرو است. با این‌حال، هر دو سری از پنل‌های 10 بیتی با پشتیبانی از فناوری +HRD10 و نرخ نوسازی 144 هرتز استفاده می‌کنند. هم‌چنین در Edge 30 به‌لطف تجهیز بلندگوهای استریو، لذت شنیدن موسیقی دوچندان خواهد شد.

موتورولا اج ۳۰ با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

در بخش سخت‌افزاری، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون +778G، به‌عنوان نسخه اورکلاک سری 778 با افزایش 0.1 گیگاهرتزی هسته Cortex-A78 و  ارتقای 20 درصدی در سرعت پردازنده گرافیکی آدرنو 642L استفاده خواهد کرد. اج 30 هم‌چنین به 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128/256 گیگابایت مجهز است.

محصول جدید موتورولا به‌طور پیش‌فرض از اندروید 12 و رابط کاربری نزدیک به پیکسل گوگل، در کنار برخی از قابلیت‌های اختصاصی موتو استفاده خواهد کرد. این گوشی هم‌چنین به محیط دسکتاپ موتورولا به‌نام Ready For مجهز خواهد بود. طبق معمول، این شرکت در زمینه به‌روزرسانی از تعهدات بلندمدت پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نمی‌توان در این زمینه انتظار چندانی داشت.

موتورولا اج ۳۰ با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

در قاب پشتی، یک ماژول 50 مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند که با فوکوس خودکار All-Pixel و لرزشگیر اپتیکال همراه شده است. در کنار آن، یک سنسور 50MP فوق عریض (118 درجه) تعبیه شده که به‌عنوان دوربین ماکرو نیز کاربرد دارد. هر دو دوربین اصلی و فوق عریض می‌توانند ویدیوهایی با وضوح 4K و با نرخ 30 فریم در ثانیه یا در رزولوشن 1080P با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه را ضبط کنند.

با این وجود، در این سری برخلاف اج 20، از لنز تله فوتو خبری نیست. در نهایت، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی، پیکربندی دوربین‌های موتورولا اج 30 را تکمیل می‌کنند.

و اما در قاب جلو، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با قابلیت Pixel-binning، وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت.

موتورولا اج ۳۰ با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

با توجه به ابعاد کوچک‌تر Edge 30 در مقایسه با نسخه پرو، حجم باتری نیز کم‌تر شده و ظرفیت 4020 میلی‌آمپر ساعتی آن، طبق محاسبات موتورولا، احتمالا تا یک روز و نیم دوام خواهد داشت. یک شارژر 33 واتی TurboPower نیز در جعبه این محصول قرار دارد.

موتورولا اج 30 با وجود برخی حذفیات، با مجموعه مناسبی از اتصالات همراه شده است. این محصول دارای اسلات برای قرارگیری دو سیم‌کارت و اتصال 5G خواهد بود و با ضخامت 6.79 میلی‌متر، عنوان باریک‌ترین تلفن فایوجی را به‌خود اختصاص داده است. تاییده IP52 در دستگاه جدید موتورولا، نشانگر مقاومت اولیه آن در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب است.

موتورولا اج ۳۰ با طراحی و قیمت وسوسه انگیز رونمایی شد

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اتصال Wi-FI 6، بلوتوث 5.2 و NFC اشاره کرد. با توجه به اینکه کابل USB-C در اج 30 تنها برای پشتیبانی از نسخه 2.0 طراحی شده است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این محصول از قابلیت Ready For به‌صورت بی‌سیم بهره خواهد برد. در کنار این امکانات، فقدان جک 3.5 نیز به چشم می‌خورد. موتورولا اج 30 به‌زودی در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*