سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران

آیا واقعا سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران است؟

سرعت اینترنت مبحث مهمی در کشور ماست و به تازگی برخی منابع مدعی شده‌اند، سرعت اینترنت اوکراین جنگ زده 4 برابر ایران است؛ آیا این گفته صحت دارد؟

هر از گاهی سرعت اینترنت در کشور ما با سایر کشورهای دنیا مقایسه می‌شود و حواشی بسیاری ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد که این بار برخی از منابع خبری به مقایسه سرعت اینترنت در ایران و اوکراین پرداخته‌اند. به گفته سخنگوی وزارت ارتباطات، ایران در رتبه 74 دنیا از نظر سرعت اینترنت و اوکراین در رتبه 116 قرار دارد؛ بنابراین این گفته که سرعت اینترنت اوکراینی‌ها بهتر از ایران است، کذب است.

سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران یا بالعکس؟

سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران

کاربران در فضای مجازی هر از گاهی شیطنت می‌کنند و به مقایسه‌های جنجالی می‌پردازند. این بار سرعت اینترنت در کشور جنگ زده‌ای همچون اوکراین با سرعت ایران دستمایه کاربران توییتری شده است تا از کاه، کوه بسازند. مهدی سالم در پاسخ به کاربرانی که دست به چنین مقایسه‌ای زده‌اند، گفته در ماه جاری ایران 6 پله صعود داشته و به رتبه 74 رسیده است. از طرفی اوکراین با 51 پله سقوط به رتبه 116 در دنیا رسید.

سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران

سخنگوی وزارت ارتباطات با سند و مدرک و انتشار نمودارهای مختلف به وضعیت اینترنت در این دو کشور پرداخت و در پاسخ به انتقاد کاربران در رابطه با این که چرا سرعت اینترنت ایران با یک کشور جنگ زده مقایسه می‌شود اظهار کرد:

موضوع قیاس دو کشور نبوده، بلکه خبر نادرستی در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود مبنی بر این که سرعت اینترنت در اوکراین چهار برابر ایران است. برخی پایگاه‌های خبری متأسفانه خبر غیر دقیقی را منتشر کرده بودند و این توضیح ناظر بر این خبر است.

سرعت اینترنت اوکراین 4 برابر ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*