بلوبانک

با خدمات پشتیبانی بلوبانک آشنا شوید

بلوبانک به عنوان یک نئوبانک ایرانی خدمات پشتیبانی خود را از طریق بلولاین به کاربران ارائه می‌دهد. در ادامه با خدمات متنوع بلولاین آشنا خواهیم شد.

بلولاین به عنوان یک خط مستقیم میان مشتری و بلوبانک محسوب می‌شود. در واقع این خط بدون پیچیدگی‌های نظام بانکی امکانی را برای ایجاد یک ارتباط صمیمی با مشتری فراهم می‌سازد. «پشتیبانی، اما دوست‌داشتنی» به عنوان اصلی‌ترین ارزش این تیم جوان و حرفه‌ای محسوب می‌شود که برای مشتریان خلق خواهد شد.

مشتری با بلولاین حداکثر فقط 20 ثانیه فاصله خواهد داشت؛ در واقع کاربر در هر صفحه‌ای از اپلیکیشن با فشار دادن یک دکمه (آیکن علامت سوال در منوی صورت‌حساب) می‌تواند مکالمه‌ای صمیمی و البته رسمی را برقرار کرده و از آن برای پیدا کردن پاسخ سوالات، رفع چالش‌های اپلیکیشنی و بانکداری استفاده کند.

کاربران می‌توانند نحوه ارتباط با بلولاین را از میان روش‌های مختلفی چون گفتگو متنی آنلاین، گفتگو صوتی آنلاین، ارتباط تلفنی و پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی به شکل 24 ساعته انتخاب کنند. چنین روش‌هایی باعث شده تا بلولاین بتواند تعریف جدیدی از پشتیبانی را ارائه دهد.

خدمات کاربران ویژه برای تمامی کاربران بلوبانک

بلوبانک‎‎

بلولاین بدون توجه به موجودی حساب شما و بدون در نظر گرفته این که از کجا تماس می‌گیرید، خدمات با کیفیت استاندارد و شان کاربران بلوبانک را ارائه خواهد داد. کاربران بلوبانک در سراسر ایران و در هر سطحی یک نوع خدمات پشتیبانی ویژه از بلوبانک دریافت خواهند کرد. این تیم می‌تواند مشکلات کاربران را با آرامش و احترام به آنها در هر ساعتی از شبانه‌روز و در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف سازد.

بلولاین در قالب یک تیم جوان و حرفه‌ای برای ارائه خدمات پشتیبانی و ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای کاربران بلوبانک راه‌اندازی شده تا بتواند سطح جدیدی از خدمات پشتیبانی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. گفتنی است بلوبانک به عنوان یک نئوبانک ایرانی در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد تا تجربه‌ای تازه را برای هموطنان خود ارائه دهد. در همین راستا تیمی متفاوت و کاملا حرفه‌ای را برای رسیدگی به مشکلات و سوالات کاربران خود در نظر گرفته است.

بلولاین فقط یک تیم پشتیبانی نبوده و باید آن را تیمی از کارشناسان بانکی دانست که به شکل ۲۴ ساعته برای رفع چالش‌ها و پاسخگویی به سوالات کاربران آمادگی دارند. کاربران چه از طریق چت و چه از طریق تماس تلفنی با بلولاین ارتباط برقرار کنند، به شکل متوسط فقط 20 ثانیه برای پاسخگوی منتظر خواهند ماند.

همچنین مدت زمان صحبت کارشناسان با کاربران بلوبانک به شکل متوسط 5 دقیقه است که از صبر و حوصله تیم پشتیبانی برای پاسخ به سوالات کاربران حکایت دارد. همچنین اعضای بلولاین از طریق یک ارتباط انسانی و شخصی‌سازی شده با استفاده از هوش هیجانی با مشتریان گفتگو می‌کنند که همین موضوع می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از پشتیبانی برای کاربران باشد. علاوه بر این، تیم بلولاین با توجه به این که امروزه مکالمات پیامی بین مردم از تماس‌های تلفنی رایج‌تر است، امکانی را فراهم کرده تا کاربران به جای تماس تلفنی مشکلات خود راز طریق گفتگوی متنی بیان کنند.

بر اساس آمار، حدود 70 درصد از ارتباطات با بلولاین به شکل گفتگوی متنی، حدود 25 درصد به شکل تماس و حدود 5 درصد به شکل پیامی‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی به تیم بلولاین ارسال می‌شود. در واقع اگر حتی کاربر بلوبانک هم نباشید اعضای این تیم در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با صبر و حوصله به سوالات بانکی شما پاسخ دهند و از این تیم حرفه‌ای راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

کاربران از طریق تماس با شماره تلفن ۸۷۶۴۱-۰۲۱ یا از طریق بخش «تماس با ما» در وب‌سایت بلوبانک می‌توانند با بلولاین ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این اگر به مکالمات ایمیلی تمایل دارید، می‌توانید مشکلات یا سوالات خود را در قالب یک ایمیل به آدرس support@bluteam.ir بفرستید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه