هواوی بند 7

هواوی بند 7؛ نازک ترین دستبند هوشمند جهان معرفی شد

هواوی بند 7 – Huawei Band 7 نازک ترین دستبند هوشمند بازار است که ضخامتی 10 میلیمتری داشته و با قابلیت های پیشرفته پایش سلامت و قیمت بسیار مناسب خود محصولی ارزشمند به شمار می رود.

با اینکه گل سرسبد رویداد امروز گوشی تاشو هواوی Huawei Mate Xs2 بود، اما این کمپانی 16 محصول متنوع دیگر را نیز رونمایی کرده است. یکی از این محصولات، هواوی بند 7 است که توانسته عنوان نازک ترین دستبند هوشمند بازار را به خود اختصاص دهد.

طراحی و صفحه نمایش هواوی بند 7

طراحی این ساعت هوشمند جدید هواوی مشابه نمونه‌های پیشین است. در قسمت جلو، صفحه نمایش بزرگ 1.47 اینچی AMOLED رنگی قرار دارد که نسبت صفحه نمایش خارق‌العاده 65.23 درصد را ارائه می‌دهد. رزولوشن این صفحه نمایش 194 در 368 پیکسل است و توسط لایه‌ای خمیده از جنس شیشه 2.5D پوشیده شده است.

هواوی بند 7

ضخامت دستبند جدید هواوی تنها 10 میلیمتر است که آن را در شمار نازک ترین دستبندهای هوشمند جهان قرار می‌دهد. ضخامت کم یکی از مهم‌ترین مشخصات طراحی دستبندهای هوشمند است؛ چرا که این محصولات معمولا در تمام طول روز و در حین تمام فعالیت‌ها نظیر ورزش کردن، کار کردن، خوابیدن و… روی دست کاربر قرار دارند. بنابراین باید راحتی حداکثری را برای او ایجاد کنند. این بار دستبند هوشمند هواوی در چهار رنگ قرمز، صورتی، مشکی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی بند 7

 

قابلیت‌های Huawei Band 7

نسل جدید از دستبندهای هوشمند هواوی بند از سیستم پایش خواب علمی، تشخیص خودکار سطح اکسیژن خون، سیستم پایش هوشمند ضربان قلب، نسل جدید از سیستم سنجش چرخه روانی بانوان و سیستم سنجش فشار خون بهره می‌برد.

همچنین، این دستبند هوشمند به الگوریتم تمرینات فیزیکی TruSport که توسط خود هواوی تدوین و طراحی شده است، مجهز است. این الگوریتم سنجه‌های مرتبط با تمرین کردن اعم از شاخص قدرت دویدن را از منظر علمی و کمی اندازه‌گیری می‌کند و همراهی حرفه‌ای برای تمرین‌های شخصی فیزیکی به شمار می‌رود. از طریق پایش این سنجه‌ها، هواوی بند 7 قادر است برنامه‌های تمرینی روزانه را طراحی کرده و در مدیریت عادت‌های سلامتی افراد به آن‌ها کمک کند.

هواوی بند 7

دستبند هوشمند جدید چینی‌ها همچنین از جدیدترین تکنولوژی پایش خواب هواوی موسوم به TruSleep 2.0 هم استفاده می‌کند. این کمپانی نزدیک به چهار سال را صرف توسعه این فناوری کرده است. تکنولوژی TruSleep 2.0 نخستین سیستم پایش خواب جهان بر اساس امواج مادون قرمز به شمار می‌رود.

علاوه بر این، برای سنجش سطح اکسیژن خون، دستبند هوشمند جدید هواوی از سیستم TruRELAX بهره می‌برد. این سیستم در واقع یک الگوریتم پایش استرس است که با همکاری هواوی و آکادمی علوم چین طراحی شده است.

در گجت نیوز بخوانید:

بررسی ویدیویی دستبند هوشمند هواوی بند ۶

برنامه ورزشی این دستبند هوشمند بیش از 96 مد مختلف نظیر دویدن، دوچرخه سواری و شنا را شامل می‌شود. علاوه بر این، سیستم تشخیص هوشمند شش مد ورزشی نیز در این دستبند گنجانده شده است. در هریک از این شش مد، Huawei Band 7 قادر است حرکت کاربر را به طور خودکار شناسایی کرده و توقف و حرکات او را بر این اساس پایش کند.

سایر قابلیت‌های دستبند هوشمند جدید هواوی

دستبند هوشمند Huawei Band 7 در استفاده روزانه معمولی، عمر باتری 14 روزه دارد. همچنین یک سیستم NFC چندکاره نیز درون این محصول به کار رفته که هم برای پرداخت کاربرد دارد و هم به عنوان کارت مجازی قابل استفاده است.

هواوی بند 7

هواوی همچنین این محصول را در دو نسخه با قیمت‌های مختلف روانه بازار خواهد کرد. نسخه پایه این دستبند هوشمند قیمت 41 دلاری خواهد داشت؛ در حالی که نسخه NFC قیمتی برابر با 47 دلار دارد. آغاز فروش این دستبند هوشمند از تاریخ 10 می خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*