هواوی بند ۶

بررسی ویدیویی دستبند هوشمند هواوی بند ۶

در ویدیوی بررسی هواوی بند ۶ – Huawei Band 6 می‌توانید با مشخصات، طراحی، قابلیت‌ها و تمام ویژگی‌های این دستبند هوشمند سلامتی آشنا شوید.

هواوی سری دستبندهای هوشمند خود را با نام Band عرضه می‌کند که این سری با وجود تفاوت‌هایی که نسبت به ساعت های هوشمند دارند، طیف کاملی از ويژگی‌های آنها را ارائه می‌کنند. در واقع هدف اصلی بندهای هواوی، ارائه امکانات پایش سلامتی به همراه برخی قابلیت‌های هوشمند رایج با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از ساعت های هوشمند است.

هواوی بند ۶ در آغاز سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی معرفی و عرضه شد. این دستبند هوشمند سلامتی نسبت به نسل قبلی خود و همچنین نسبت به رقبا تغییرات زیادی کرده که مهم‌ترین ویژگی آن نمایشگر بزرگ‌تر و مشابه ساعت های هوشمند است. اکنون هواوی Band 6 بسیار شبیه به ساعت هواوی واچ فیت شده و البته کمی کوچک‌تر و جمع‌وجورتر از آن است. وزن این دستبند سلامتی بدون بندها حدود ۱۸ گرم است و شما یک گجت سبک را روی دستان خود احساس می‌کنید.

هواوی بند ۶

در لبه سمت راست یک دکمه وجود دارد که با فشار دادن آن نمایشگر روشن می‌شود و همچنین به وسیله آن می‌توانید به منو بروید یا با نگه داشتن آن دستبند را خاموش کنید. جنس بندهای بند ۶ از سیلیکون است که بسیار راحت و منعطف بوده و به راحتی باز و بسته می‌شود. Huawei Band 6 از استاندارد 5ATM بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری آب در برابر نفوذ آب مقاوم است. به این ترتیب شما می‌توانید از این دستبند در زیر دوش حمام یا در استخر نیز استفاده می‌کنید.

نمایشگر ۱.۴۷ اینچی امولد با وضوح ۳۶۸ در ۱۶۴ پیکسل یکی از مهم‌ترین برتری‌های هواوی بند ۶ در مقایسه با رقبایی مانند شیائومی می بند ۶ محسوب می‌شود. این نمایشگر رنگی و لمسی از ژست‌های حرکتی لمسی نیز پشتیبانی می‌کند و روشنایی و زاویه دید بسیار خوبی هم دارد. ۹ واچ فیس متنوع و زیبا برای به نمایش درآوردن ساعت وجود دارد. بلوتوث ۵.۰ و حسگرهایی برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، استرس، ضربان قلب، پایش خواب و شتاب‌سنج هم در این گجت قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید انواع حرکات ورزشی و سلامتی خود را با هواوی بند ۶ زیر نظر داشته باشید و این دستبند هوشمند از این نظر یکی از کامل‌ترین گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌رود.

جدول مشخصات هواوی Band 6

صفحه نمایش۱.۴۷ اینچی امولد – ۶۴ درصد نسبت نمایشگر به بدنه
سنسورهاشتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فناوری جدیدتر PPG
طول عمر باتری۱۴ روز در حالت عادی و ۱۰ روز در استفاده سنگین
زمان شارژ کامل۶۵ دقیقه – دو روز استفاده با ۵ دقیقه شارژ
پایش اکسیژن خون یا SpO2پشتیبانی می‌کند (پیوسته)
حرکات تمرینی۹۶ حالت تمرینی
الگوهای حرکتی و ورزشیپشتیبانی می‌کند
واچ فیس۹ عدد پیش فرض به همراه بیش از ۱۵۰ عدد در گالری
مزایاصفحه نمایش فول ویو با حاشیه‌های بسیار کم – سبک، راحت و با دوام بالا – شارژدهی طولانی تا دو هفته – اندازه‌گیری بدون وقفه سطح اشباع اکسيژن خون – نظارت بر ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته – پایش کیفیت خواب – ۹۶ حالت تمرینی

در مجموع، هواوی Band 6 یک دستبند هوشمند تمام عیار است که با شارژدهی بسیار طولانی و ویژگی‌های عالی، کمتر رقیبی را در نزدیکی خود می‌بیند. قابلیت‌های فراوان این دستبند سلامتی به اندازه‌ای است که حتی می‌توانیم آن را با یک ساعت هوشمند جمع‌وجور و اقتصادی هم‌سطح بدانیم. این گجت برای هر نوع کاربری، از ورزشکاران حرفه‌ای گرفته تا کاربران عادی مناسب است و می‌تواند علاوه بر نمایش ساعت با واچ فیس‌های متنوع، به تمام نیازهای کاربران در زمینه سلامتی و ورزش، کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین گوشی، نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اطلاع‌رسانی آب و هوا پاسخ بگوید.

هواوی این دستبند را در رنگ‌های مشکی (Graphite Black)، سبز (Forest Green)، نارنجی (Amber Sunrise) و صورتی (Sakura Pink) عرضه کرده است. هم‌اکنون بند ۶ با قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی کامل هواوی بند ۶ را مشاهده کنید و با مشخصات، طراحی، قابلیت‌ها و تمام ویژگی‌های این دستبند هوشمند سلامتی بیشتر آشنا شوید:

ویدیوی بررسی هواوی بند ۶

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*