دستبند هوشمند هواوی بند 7

دستبند هوشمند هواوی بند 7 با وزن 16 گرم و ضخامت کمتر از 1 سانتی متر به بازار می‌آید

در آستانه رونمایی از هواوی بند 7 – Huawei Band 7، اطلاعاتی از مشخصات و امکانات این دستبند هوشمند به بیرون درز کرده است.

کمپانی هواوی از برگزاری مراسمی در روز هشتم اردیبهشت (28 آوریل) خبر داد. در این رویداد، گوشی منعطف Huawei Mate Xs 2 و تلویزیون هوشمند Huawei Smart Screen V Pro معرفی خواهند شد؛ اما باید منتظر ملاقات با دستبند هوشمند هواوی بند 7 هم باشیم.

تاکنون اطلاعاتی چندانی از این گجت منتشر نشده بود؛ چرا که از زمان تحریم هواوی توسط دولت آمریکا، محصولات این کمپانی از کانون توجهات خارج شدند. اما حالا به جزئیاتی دست پیدا کرده‌ایم.

بر اساس گزارش‌های رسیده از چین، هواوی بند 7، ضخامتی کمتر از 1 سانتی‌متر و وزن 16 گرمی دارد. از دیگر ویژگی‌های منتسب به این دستبند هوشمند باید به پشتیبانی از سیستم پرداخت WeChat، امکان اتصال به تلویزیون‌های هوشمند و امکانات سلامت‌سنجی اشاره کنیم.

ناگفته نماند که هواوی بند 6 پرو با صفحه نمایش آمولد 1.4 اینچی و یک بند سیلیکونی نرم عرضه شد؛ با قابلیت‌های همچون سنجش ضربان قلب و پایش اکسیژن خون!

جالب اینکه وقتی سطح اکسیژن خون به پایین‌تر از حد نرمال برسد، به صورت خودکار پیام هشدار می‌دهد. همچنین توانایی پیش‌بینی فیبریلاسیون دهلیزی یا بی‌نظمی ضربان قلب را دارد؛ عارضه‌ای که می‌تواند منجر به لختگی خون، سکته مغزی و نارسایی قلبی شود.

حتی هواوی بند 6 پرو، به یک سنسور حرارتی هم تجهیز شده است که با تشخیص گرمای سطح پوست، دمای بدن را تخمین می‌زند. احتمالا بسیاری از این امکانات را در هواوی بند 7 هم خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*