فورد تاروس جدید

فورد تاروس جدید ، مخصوص عرضه در بازار خاورمیانه معرفی شد

فورد تاروس جدید یکی از خودروهای آمریکایی است که قرار است به صورت اختصاصی در بازار خاورمیانه عرضه شود. مشخصات فنی آن را در ادامه بخوانید.

خودروی فورد تاروس چندین سال پیش از بازار ایالات متحده آمریکا حذف شد، اما به نظر می‌رسد فورد دست از عرضه آن در بازار خاورمیانه نکشیده‌اند. خودروی تاروس هم‌اکنون در بازارهای خاورمیانه زنده است و به تازگی نیز نسل جدید آن معرفی شده است.

فورد تاروس جدید آماده عرضه در خاورمیانه

فورد تاروس جدید

گفتنی است تاروس جدیدی که برای خارومیانه آماده عرضه شده، به عبارتی همان موندئوی جدید است که مدتی پیش راهی بازار بزرگ چین شد و این یعنی باید منتظر تاروس با طراحی چشمگیر موندئو باشیم. در قسمت جلویی خودرو می‌توان چراغ‌های دو قسمتی دی‌‌لایت را دید که مجهز به ال ای دی خواهند بود.

در قسمت فوقانی این چراغ‌ها جلوپنجره‌ای مشکی‌رنگ و جذاب تعبیه شده و این در حالی است که در قسمت پشتی خودرو می‌توانیم چراغ‌های اسپرت جذابی را ببینیم که سراسر قسمت عقب را با LED پوشانده‌اند. روی در صندوق هم عبارت یا همان لوگوی تاروس خودنمایی می‌کند.

فورد تاروس جدید

داخل کابین تاروس جدید یک صفحه آمپر دیجیتالی قرار دارد که 8 اینچ است و در همان حوالی یک صفحه نمایش لمسی اطلاعاتی-سرگرمی 13.2 اینجی نیز تعبیه شده است. نمایشگر روی داشبورد کوچک‌تر از قبل شده و البته از این جهت شباهتی با موندئوی جدید ندارد؛ چرا که نمایشگر این خودرو بزرگتر است.

از دیگر ویژگی‌های کابین این سدان جدید می‌توان به پد شارژ وایرلس، غربیلک فرمان سه پره و داشبورد دو رنگ اشاره کرد. گفتنی است که متاسفانه اطلاعات کاملی از فورد تاروس در دست نیست، اما به پیشرانه 2 لیتری این خودرو اشاره کرده و اعلام کرد قرار است قدرت این موتور از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل شود.

فورد تاروس جدید

لازم به ذکر است که تاروس نسل قبل خودروی پرطرفدار و محبوبی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده، به طوری که درصد فروش آن در امارات متحده 527 درصد، در عربستان سعودی 73 درصد، در کویت 125 درصد، در عمان 63 درصد و در بحرین 42 درصد بوده است. خوشبختانه فورد تاروس برای این که بتواند رضایت مشتریان خود را یک بار دیگر جلب کند، سدان جدیدش را در شرایط آب و هوایی خشن خاورمیانه امتحان کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*