رنگ های جدید بوگاتی شیرون

رنگ های جدید بوگاتی شیرون، شما را حیرت زده می‌کند

رنگ های جدید سوپرکار بوگاتی شیرون همگی محصول دست و هفته‌ها کار هستند. در ادامه شاهد جزئیات و تصاویر بیشتر از رنگ های سفارشی زیبای این سوپر اسپرت فرانسوی باشید.

سال گذشته بوگاتی بخش سفارشی خود با نام Sur Mesure را تاسیس کرد تا مشتریان آن بتوانند سوپرکارهای چند میلیون دلاری خود را به بهترین شکل شخصی‌سازی کنند. اولین محصول این بخش، یک بوگاتی شیرون پور اسپرت آبی با المان‌های قرمز بود که ادای احترامی به پیروزی لوییس شیرون در جایزه بزرگ فرانسه 1931 با خودروی بوگاتی تایپ 51 به شمار می‌رفت.

رنگ های جدید بوگاتی شیرون

حالا این خودروساز فرانسوی از دو محصول دیگر بخش سفارشی‌سازی خود رونمایی کرده است. این دو محصول، دو نسخه جدید از شیرون پور اسپرت و شیرون سوپر اسپرت هستند که با دست رنگ شده‌اند و به گفته بوگاتی، پنل‌های بدنه این رنگ های جدید که به دقیق‌ترین شکل طراحی شده، نور را انعکاس می‌دهند.

بوگاتی رنگ های جدید بوگاتی شیرون را Vagues de Lumière نامیده که به معنای امواج نوری است. شیرون سوپر اسپرت از رنگ بدنه خاصی با نام آبی کالیفرنیا برخوردار شده و علاوه بر آن، در سراسر بدنه‌اش خطوطی با رنگ نارنجی Arancia Mira به اشکال مختلفی به چشم می‌خورد. این رنگ برای چرخ‌های منیزیمی و صندلی‌های چرمی کابین این خودروی سوپر اسپرت فرانسوی هم به کار رفته است. ضمناً عدد 38 که روی جلوپنجره نعل اسب‌مانند این شیرون کشیده شده، به درخواست مالک بوده و آن هم به رنگ Aranica Mira است.

در طرف دیگر، بوگاتی شیرون پور اسپرت علی‌رغم اسپویلر عقب بزرگ خود، به لطف رنگ بدنه آبی روی آبی، ظریف‌تر به نظر می‌رسد. بدنه این سوپرکار از جنس کربن آبی رنگ است و دور آن را خطوطی با رنگ آبی روشن‌تری به نام Nocturne فرا گرفته‌اند. در دو گوشه اسپویلر عقب پرچم فرانسه را مشاهده می‌کنیم و روی جلوپنجره نیز عدد 9 کشیده شده است. برای تریم فضای داخلی ترکیبی از رنگ مشکی خاویار بلوگا (Beluga) و آبی خاصی با نام French Racing Blue استفاده شده است.

به گفته بوگاتی، طرح‌های رنگی این دو مدل از بوگاتی شیرون هر کدام حدود 5 هفته زمان برده‌اند و به‌صورتی دستی کشیده شده‌اند. در ادامه تصاویر بیشتری را از رنگ های جدید این سوپرکار فرانسوی مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*