تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس منتشر شد

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس نمایی از تغییرات ناچ، نسبت صفحه نمایش و اندازه بیرون‌زدگی این گوشی را نمایش می‌دهند. تغییرات، مشابه با پیش‌بینی‌های قبلی است.

ShrimpApplePro که پیش از این با انتشار نخستین تصاویر از طراحی جدید آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به شهرت رسیده بود، امروز تصاویری از ماکت سه بعدی iPhone 14 Pro Max را منتشر کرد. طراحی این ماکت احتمالا بر اساس مشخصات و مدل‌هاییست که اپل برای سازندگان اکسسوری برای این گوشی فرستاده است. در این تصاویر، جزئیات تغییرات نسخه 2022 آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با نسخه‌های پیشین به طور واضح نمایش داده شده‌اند.

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

با اینکه قبلا ماکت‌های مختلفی از نسل بعدی آیفون مشاهده شده بود، این اولین بار است که نسخه Pro Max با حفره‌های جدید دوگانه بالای صفحه نمایش به تصویر کشیده می‌شود. این حفره‌های دوگانه قرار است جایگزین ناچ بالای صفحه نمایش شده و دوربین سلفی و حسگرهای فیس آیدی را در خود جای دهند. در عین حال بر اساس تصاویر منتشر شده از ماکت نسخه پرو مکس، ظاهرا اندازه این حفره‌ها بزرگ‌تر از چیزی خواهد بود که انتظارش را داشتیم! در حقیقت به نظر می‌رسد اپل در نسل جدید آیفون تنها به حذف نواحی بلااستفاده ناچ در آیفون‌های پیشین بسنده کرده است؛ چراکه خبری از کوچک‌تر شدن ماژول‌های به کار رفته در این حفره‌ها نیست.

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

همچنین بر اساس دیگر مشاهدات از تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس، ظاهرا این گوشی در مقایسه با iPhone 13 Pro Max ابعاد متفاوتی خواهد داشت. این اطلاعات با جزئیات قبلی پیرامون طراحی کشیده‌تر نسل جدید آیفون پرو مکس در مقایسه با نسل قبل همخوانی دارد. به طور خاص به نظر می‌رسد نسبت صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس از 19.5:9 به 20:9 افزایش یافته است.

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس

بر اساس این تصاویر همچنین به نظر می‌رسد بیرون‌زدگی دوربین آیفون جدید نیز کمی بیشتر از نسل قبل خواهد بود. این کار احتمالا با هدف تعبیه دوربین‌های جدید 48 مگاپیکسلی به جای سنسورهای 12 مگاپیکسلی آیفون 13 پرو مکس انجام خواهد شد. همین تفاوت اندازه باعث می‌شود که آیفون 14 پرو مکس علیرغم اندازه صفحه نمایش یکسان با نسخه قبل، درون قاب‌ها و بک‌کاورهای آن جا نشود.

همچنین با اینکه تصاویر جدید منتشر شده از نسل جدید آیفون‌ها اطلاعات خاصی در خصوص حاشیه صفحه نمایش در اختیارمان قرار نمی‌دهند، می‌توان انتظار داشت که نسل جدید حاشیه‌های باریک‌تری در مقایسه با نسخه 2021 داشته باشد.

 مشخصات فنی احتمالی iPhone 14 Pro Max

بر اساس اطلاعات پیشین، نسخه‌های پرو و پرو مکس از آیفون 14 قرار است به تراشه‌های سریع‌تر A16 Bionic مجهز شوند که طبیعتا سرعت بالاتر و مصرف انرژی بهینه‌تری خواهند داشت.

همچنین انتظار می‌رود دوربین سلفی نسخه‌های پرو و پرومکس از iPhone 14 نیز ارتقا یافته و قابلیت برقراری تماس اضطراری از طریق اتصال به شبکه‌های ماهواره‌ای در این گوشی‌ها تعبیه شود.

انتظار می‌رود اپل رویداد رونمایی از آیفون‌های جدیدش را مثل همیشه در ماه سپتامبر برگزار کند. البته با در نظر گرفتن شرایط قرنطینه کنونی در چین که بزرگترین کارخانه تولیدکننده آیفون در این کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده است، تاخیر در رونمایی از خانواده آیفون 14 را هم نمی‌توان دور از ذهن دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*