گوشی موتورولا ریزر ۳

اولین تصاویر واقعی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۳ منتشر شد

نخستین تصاویر واقعی گوشی موتورولا ریزر ۳ – Motorola RAZR 3 منتشر شد. ریزر 3 یک گوشی تاشو با نمایشگر منعطف برای رقابت با گلکسی زد فولد است.

زمانی موتورولا RAZR نماد لاکچری بودن بود. اما وقتی گوشی‌های هوشمند وارد بازار شدند، این موبایل‌های تاشو غیر هوشمند محبوبیت خودشان را از دست دادند. اما حالا موتورولا تحت رهبری چینی‌ها می‌خواهد این برند را با گوشی‌های تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر احیا کند.

اولین نسل ریزر جدید سال ۲۰۱۹ بعد از چندین سال سرانجام با یک صفحه نمایش منعطف معرفی شد، ولی نتوانست آنطور که باید سر و صدا کند و محبوب شود. دومین نسل این گوشی نیز سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد، ولی نتوانست محبوبیت خاصی را به دست بیاورد. حالا ظاهراً موتورولا پا پس نکشیده و می‌خواهد سومین نسل این گوشی تاشو را وارد بازار کند. تصاویری از این گوشی با کدنام Maven نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

گوشی موتورولا ریزر ۳

مشخصات فنی گوشی موتورولا ریزر ۳

این تصاویر اطلاعات خیلی زیادی را از گوشی موتورولا ریزر ۳ به ما نمی‌دهند؛ اما دیدنشان تأیید می‌کند که شایعات ساخت نسل جدید RAZR واقعیت دارد. همچنین ما می‌دانیم که این گوشی از نظر طراحی شبیه به گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ است. در واقع از وسط تا می‌شود.

گوشی موتورولا ریزر ۳

در پشت قاب این گوشی دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود که نقش دوربین ماکرو را نیز ایفا می‌کند. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حضور دارد.

انتظار می‌رود Motorola RAZR 3 از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام، ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی بهره‌مند باشد. علاوه بر این، رزولوشن نمایشگر منعطف آن نیز فول اچ‌دی خواهد بود. به زودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*