دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 آماده قدرت نمایی در پرچمدار جدید سامسونگ است

همسو با گزارش‌هایی که به وجود یک دوربین جدید 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اشاره داشتند، حالا خبر رسیده که سامسونگ در حال مذاکره با یک تامین کننده برای تولید انبوه آن است.

بر اساس گزارش ETNews، سامسونگ الکترونیکس طراحی سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خود را به اتمام رسانده و سفارش تولید 70 درصدی آن را به یکی از زیرشاخه‌های خود، سامسونگ الکترو-مکانیکس داده است. 30 درصد باقیمانده را خود سامسونگ الکترونیکس و سایر شرکای آن تولید خواهند کرد. این سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، فعلا ISOCELL HP3 نامیده شده و احتمالا گلکسی S23 اولترا نخستین دریافت کننده‌ی آن خواهد بود.

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23

البته شاید بدانید که هم‌اکنون نیز سامسونگ یک سنسور 200 مگاپیکسلی، موسوم به ISOCELL HP1 دارد؛ اما سنسور جدید، متفاوت از آن است. در واقع، از HP3 به عنوان ورژن بهبودیافته‌ی HP1 یاد می‌شود؛ ولی هنوز مشخص نیست در چه زمینه‌هایی ارتقا یافته است.

محض یادآوری، باید بگوییم که سنسور ایزوسل HP1 می‌تواند ویدیوهای 8K و 4K ضبط کند و قابلیت‌هایی همچون HDR پیشرفته و فوکوس خودکار تشخیص فاز دوگانه دارد.

سامسونگ نه تنها درباره مشخصات این دوربین 200 مگاپیکسلی جدید، بلکه درباره تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس 23 هم خویشتن‌داری کرده است؛ اما انتظار می‌رود در اوایل سال آینده میلادی، شاهد برگزاری چنین رویدادی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*