تصاویر گلکسی Z Fold 4

اولین تصاویر و ویدیوی 360 درجه از گلکسی Z Fold 4 سامسونگ منتشر شد

گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 سامسونگ به زودی جانشین زد فولد 3 خواهد شد. حالا نیز شاهد انتشار یک ویدیو 360 درجه و اولین تصاویر گلکسی Z Fold 4 هستیم.

انتظار می‌رود که سامسونگ در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند. معمولا چند وقت قبل از رونمایی رسمی از یک گوشی، کم کم اطلاعات مربوط به آن لو می‌رود و حالا نیز شاهد انتشار اولین تصاویر گلکسی Z Fold 4 هستیم.

اولین تصاویر گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 4

تصاویر گلکسی Z Fold 4

Onleaks که از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی است، اقدام به انتشار اولین رندرهای سه‌بعدی گلکسی زد فولد 4 با همکاری SmartPrix کرده است. با نگاهی به تصاویر لو رفته می‌توان گفت که نسل جدید سری زد فولد از دوربین سه‌گانه در بدنه پشتی بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی نمایشگر بیرونی در یک حفره کوچک قرار دارد.

گفته می‌شود که ابعاد نمایشگر داخلی و بیرونی این گوشی به ترتیب ۷.۶ و ۶.۲ اینچ است. همچنین ابعاد خود دستگاه هم در حالت بسته به ۱۵۵ در ۱۳۰ در ۷.۱ میلی‌متر و در حالت باز شده به ۱۵۸.۲ در ۱۲۸.۱ در ۶.۴ میلی‌متر می‌رسد.

 

با نگاه به تصاویر گلکسی Z Fold 4 می‌توان متوجه شد که طراحی بخش دوربین این گوشی به گلکسی اس 22 اولترا شباهت دارد. سامسونگ برای نمایشگر داخلی نیز به سراغ یک پنل اولد ۱۲۰ هرتز رفته است که با قلم اس پن سازگار است. دوربین سلفی هم زیر نمایشگر قرار دارد.

گوشی تاشو جدید سامسونگ از فریم فلزی، حسگر اثر انگشت در بدنه کناری، اسپیکرهای استریو (بالا و پایین) و درگاه USB-C بهره خواهد بود. طبق معمول می‌توانیم انتظار تاییدیه IPX8 (برای مقاومت در برابر نفوذ آب) و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس را داشته باشیم.

تصاویر گلکسی Z Fold 4

پیشتر شایعاتی منتشر شده بود که هر دو نمایشگر Galaxy Z Fold  اندکی کوتاه‌تر و عریض‌تر از گلکسی زد فولد 3 هستند. در بخش تصویربرداری نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو خواهیم بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*