آواک

سرویس خدمات بی سیم همراه اول با نام آواک در کیتکس 2022 رونمایی شد

سرویس خدمات بی سیم همراه اول با نام آواک در کیتکس 2022 رونمایی شد. همراه اول این سرویس را با هدف تامین نیازمندی‌های ارتباطی سازمان‌ها، نهادهای خدماتی و دولتی طراحی کرده است.

اپراتور همراه اول در سومین روز از برگزاری رویداد بین‌المللی کیتکس 2022 از سرویس بومی آواک پرده برداشت. این سیستم با هدف تامین نیازمندی‌های ارتباطی سازمان‌ها، نهادهای خدماتی و دولتی با امکانات شبکه بی‌سیم سنتی و انتقال داده متنی و تصویری بدون نیاز به ایجاد شبکه اختصاصی بی‌سیم سنتی طراحی شده است.

آشنایی با سرویس آواک همراه اول

اعضای یک گروه مکالمه به کمک سرویس آواک یا POC (Push to talk over Cellular) قادرند فقط با فشردن یک دکمه روی بستر دیتا با محدوده پوشش گسترده با یکدیگر تماس نیمه دو طرفه فردی و گروهی به شکل صوتی و تصویری برقرار کنند. علاوه بر این، امکان برقراری ارتباط میان اعضای این سرویس و بی‌سیم‌های سنتی نیز فراهم شده است. از سایر ویژگی‌های این سرویس می‌توان به مدیریت و پایش کاربران از طریق استقرار نرم افزار تحت ویندوز مرکز کنترل اشاره کرد.

امکان ارتباط رادیویی آسان، سریع و گروهی باکیفیت در بسیاری از کسب‌وکارها حائز اهمیت است. همچنین طی سال‌های گذشته همزمان با توسعه همه‌جانبه کشور و کسب‌وکارها، سازمان‌های مرتبط در امور رادیویی در بخش شبکه‌های رادیویی اختصاصی از جمله در باندهای فرکانسی VHF و UHF با حجم بالایی از تقاضا روبه‌رو شدند. علاوه بر این، به دلیل اشباع و محدودیت طیف فرکانسی، ارائه این سرویس‌ها به شکل محدود و با هزینه‌های بالا انجام می‌شود، در همین راستا سرویس آواک یا POC همراه اول می‌تواند به عنوان یک جایگزین به نیازهای این حوزه به خوبی پاسخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*