ویدیویی بسیار دیدنی از گوشی های سال 2025 سامسونگ

ویدیویی بسیار دیدنی از گوشی های سال 2025 سامسونگ

سامسونگ همواره از مهمترین و خلاق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی بوده و حالا ویدیویی بسیار دیدنی از گوشی های سال 2025 سامسونگ منتشر شده است.

اخیرا ویدیویی بسیار دیدنی از گوشی های سال 2025 سامسونگ منتشر شده که به طور خاص بر فناوری نمایشگرهای تاشو و کشویی متمرکز است.

آنقدر عملکرد سامسونگ در بخش نمایشگرهای تاشو خلاقانه و موفق بوده که حتی سامسونگ دیسپلی جایزه بهترین نمایشگر سال را از SID به دلیل فناوری Eco² OLED خود دریافت کرد. این معتبرترین جایزه در میان غول‌های صنعت نمایشگر محسوب می‌شود و هر ساله به مهمترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی نمایشگرها یا محصولاتی با ویژگی برجسته در این حوزه اعطا می‌شود.

Eco² OLED سامسونگ اولین نمایشگر اولد یکپارچه‌سازی شده با لایه پلاریزه کننده است که در گلکسی زد فولد 3 به کار بسته شده است و توسط SID به خاطر کاهش قابل توجه در مصرف انرژی و کمک به ایجاد امکان UPC (دوربین زیر نمایشگر) مورد تمجید قرار گرفت.

آینده دستگاه های تاشو سامسونگ در سال 2025

با این حال این اولین گام‌های جدی سامسونگ در این حوزه است و کمپانی کره‌ای اخیرا برای دوستداران دنیای بزرگ گلکسی، ویدیویی از چشم‌انداز جدید خود برای اسمارتفون‌ها و تبلت‌های مجهز به Eco² OLED منتشر کرده است.

این ویدیو مفاهیم و طرح‌هایی بسیار بلندپروازانه را پیش می‌کشد؛ از یک تبلت سه بخشی تاشو با نام S Flex گرفته تا انواع دستگاه‌های عمودی و افقی شامل انواع گوشی و تبلت هوشمند، همگی در ویدیوی تبلیغاتی OLED سامسونگ با عنوان Meet techverse amazing in Samsung Display به نمایش درآمده‌اند.

البته در حال حاضر هیچ جدول زمانی مشخصی برای اینکه ممکن است چه زمانی شاهد این محصولات تاشو جدید باشیم وجود ندارد اما بعد از یک دهه کار و تلاش، اصلی‌ترین بخش کار برای سامسونگ عرضه اولین دستگاه‌های تاشو برای اثبات قابل اجرا بودن این مفاهیم محسوب می‌شد.

سری گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ به خوبی توانستند در اثبات این مسئله موفق عمل کنند و حالا نمایشگرهای تاشو یک واقعیت ملموس هستند. در نتیجه طبیعتا نیاز نیست ده سال منتظر به کارگیری انواع متفاوتی از نمایشگرهای تاشو در دستگاه‌هایی چون تبلت‌هایی سه بخشی، تلفن‌های کشویی و غیره باشیم و شاید طی همین چند سال آینده شاهد عرضه آنچه در این ویدیو به نمایش درآمده باشیم.