هایما 8S

آغاز تولید هایما 8S در ایران خودرو

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تولید دو محصول جدید هایما 8S و نسخه ارتقا پیدا کرده وانت آریسان آغاز شد.

کیانوش پورمجیب، قائم مقام توسعه و تولید گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای نظارت و یکپارچه‌سازی اهداف کمی و کیفی سایت‌های تولیدی این گروه به همراه جمعی از معاونان و مدیران عامل سایت‌های استانی از ایران خودرو خراسان بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید بیان کرد طبق تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش کیفیت خودروهای داخلی طرح بازدیدهای نظارتی ادواری را در کلیه سایت‌های استانی برنامه‌ریزی کردیم.

 تولید هایما 8S در ایران خودرو آغاز شد

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تولید دو محصول جدید هایما 8 اس و مدل ارتقا پیدا کرده وانت آریسان طی نیمه اول سال جاری آغاز شده و این دو محصول به‌زودی در قالب طرح فروش به بازار عرضه خواهند شد.

پورمجیب در بخش دیگری از گفته‌های خود عنوان کرد با افزایش و تعمیق تعامل میان سایت مرکزی و سایت‌های استانی می‌توان اهدافی که برای این گروه صنعتی ترسیم شده را سریع‌تر محقق کرد. وی افزود به واسطه این بازدید در حوزه افزایش کیفیت و تیراژ تولید در سایت خراسان تصمیم‌های مناسبی گرفته شد که با همدلی و کار تیمی به سرانجام خواهند رسید.