پیکسل تبلت گوگل

پیکسل تبلت، محصول اندرویدی بعدی گوگل معرفی شد

یکی از خبرهای خوبی که در کنفرانس Google I/O 2022 شنیدیم، تولید یک تبلت توسط گوگل به نام پیکسل تبلت – Pixel Tablet با سیستم عامل اندروید است.

به نظر می‌رسد گوگل کلمه‌ی «تلاش و دوباره تلاش» را برای تبلت‌های خودش بسیار جدی گرفته است. چرا که این کمپانی شب گذشته در کنفرانس Google I/O 2022 نشان داد که قصد دارد تبلت دیگری را وارد بازار کند. البته برخلاف تبلت Pixel Slate، سیستم عامل متفاوتی از کروم او اس روی این تبلت جدید نصب خواهد بود. پیکسل تبلت به سیستم عامل اندروید مجهز است.

این جابجایی سیستم عامل در اصل پیکسل تبلت را به عنوان جانشین معنوی تبلت‌های گلکسی تب سامسونگ معرفی می‌کند که جزو معدود تبلت‌های اندرویدی موفق در معرض انقراض بازار تبلت‌ها هستند. شاید همین تصمیم گوگل باعث شود سامسونگ دستگاه‌ها قدرتمندتری را وارد بازار کند تا بتواند با iPad اپل و سهم بازار فوق‌العاده آن رقابت کند.

گوگل برای نخستین بار از زمان عرضه دستگاه‌های نکسوس می‌خواهد مجدداً وارد بازار تبلت‌های اندرویدی شود. البته گوگل در طول این مدت با همکاری دیگر تولیدکنندگان محصولاتی را وارد بازار کرده است، ولی اکنون Pixel Tablet مستقیماً توسط خود این شرکت تولید خواهد شد.

پیکسل تبلت گوگل سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

اکنون تبلت‌های اندرویدی که نمایشگر بزرگی را در اختیار دارند، بهتر از هر زمان دیگری با سیستم عامل اندروید بهینه هستند. به همین خاطر است که گوگل هم تصمیم گرفته تبلت خودش را تولید و وارد بازار کند. البته معرفی این تبلت به همین جا ختم می‌شود و هیچ جزئیات دیگری از اعلام نشده است. این تبلت سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و تا آن زمان فاصله زیادی باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*