پیکسل 7

پیکسل 7 و 7 پرو تا پاییز امسال، به خانواده گوشی‌های گوگل اضافه می‌شوند

در شبی که به معرفی پیکسل 5a اختصاص داشت، گوگل تصاویر پیکسل 7 و 7 پرو را نیز منتشر کرد. سری Pixel 7 گوگل پاییز امسال به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

ظاهرا گوگل نمی‌توانست تا پاییز و معرفی رسمی سری پیکسل 7 صبر کند و به همین خاطر در مراسم Google I/O امشب اشاره‌ای نیز به آنها کرد.

نیم نگاهی به سری پیکسل 7 گوگل

پیکسل 7

گوشی‌های امسال گوگل از همان زبان طراحی پیکسل 6 و 6 پرو با برخی تغییرات بهره می‌برند. در واقع سری Pixel 7 نیز با نوار افقی بخش دوربین در بدنه پشتی همراه خواهند شد؛ اما این دفعه، نوار دوربین از جنس آلومینیوم خواهد بود و در لبه‌ها به بدنه کناری وصل می‌شود. با نگاهی به رندرها نیز می‌توان متوجه شد که گوگل دیگر نمی‌خواهد از ترکیب دو رنگ در بدنه پشتی گوشی‌های خود استفاده کند.

همچنین مدل پرو پیکسل 7 به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد و مدل استاندارد از دو دوربین بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد از همان ترکیب دوربین عریض، فوق عریض و تله‌فوتو استفاده کند؛ بنابراین نباید انتظار دو دوربین تله‌فوتو را (همانند گلکسی S22 اولترا) داشته باشیم.

پیکسل 7

علاوه بر اینها، ظاهرا دیگر خبری از رنگ مرجانی در Pixel 7 نخواهد بود. اگرچه در مراسم امروز جزئیات زیادی درباره پرچمداران جدید گوگل فاش نشدند، اما ظاهرا گوگل می‌خواهد یک گام جلوتر از افشاگران حرکت کرده و خودش اطلاعات مربوطه را به تدریج منتشر کند.

غول فناوری با معرفی سری پیکسل 6 (گوشي‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و مشکلات نرم‌افزاری متعدد) نشان داد که می‌خواهد از این پس گوشی‌های پرچمدار جذابی را روانه بازار کند. گویا آنها قصد دارند این روند را با پیکسل 7 نیز ادامه دهد. نسل جدید پرچمداران پیکسل در مهر ماه و همزمان با انتشار اندروید 13 معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*