جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها

جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها ؛ ماجرای بشقاب پرنده ها جدی است!

ماجرای برگزاری جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها چیست و مقامات پنتاگون و نمایندگان مجلس آمریکا به چه علت قصد برپایی آن را دارند؟

یکی از موضوع‌های مهم و جالب توجهی که پیرامون فضا وجود دارد، یوفوها یا همان اشیای ناشناس پرنده‌ای است که سال‌هاست درباره آن اطلاعات زیادی شنیده‌ایم. از جمله مهم‌ترین کشورهایی که گفته می‌شود اطلاعات جامع و زیادی درباره یوفوها دارد، ایالات متحده آمریکا و به طور خاص وزارت دفاع این کشور است.

علت برگزاری جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها

هم اکنون هیئتی از نمایندگان مجلس آمریکا تصمیم گرفته‌اند در روز سه شنبه هفته آینده برای اولین بار بعد از 50 سال جلسه استماعی را به صورت علنی در مورد این اشیای ناشناس پرنده برگزار کنند. تا به امروز تمامی اطلاعات پیرامون یوفوها به صورت محرمانه و اسرار طبقه‌بندی شده در پنتاگون نگهداری می‌شود.

همان‌طور که گفتیم تمامی اطلاعات این چنینی در دست پنتاگون است و این جلسه نیز با محوریت برنامه‌های پنتاگون برگزار خواهد شد. برنامه مورد اشاره در سال گذشته توسط وزارت دفاع به طور محرمانه برگزار گردید و در طی آن از مجموع 144 شیء پرنده ناشناس از سال 2014 تا 2021 یک مورد آن قابل توضیح اعلام شد.

جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها

اکنون کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان جلسه استماع عمومی را پس از جلسه غیر علنی و محرمانه در مورد پنتاگون با عنوان گروه همگام‌سازی مدیریت و شناسایی اشیای هوایی برگزار خواهد کرد. در واقع جلسه‌ای که قرار است به صورت علنی برگزار شود با موضوع مبارزه با تروریسم، ضد اطلاعات و مبارزه با اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی خواهد بود و در صبح روز سه‌شنبه ساعت 10 به وقت منطقه زمان شرقی برگزار می‌شود.

قرار است در این جلسه دو شاهد حضور داشته باشند که یکی از آنها رونالد اس مولتری، معاون اطلاعات و امنیت وزارت دفاع آمریکا و دیگری اسکات دبلیو بری، معاون اطلاعات نیروی دریایی ارتش است. به گفته آندره کارسون، رئیس کمیته برگزار کننده این جلسه و نماینده دموکرات ایندیانا، مردم آمریکا از رهبران خود در دولت انتظار دارند و سزاوار آن هستند که به طور جدی هرگونه خطر احتمالی در مورد امنیت ملی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ به ویژه خطرهایی که ما به طور کامل آنها را درک نمی‌کنیم.

یکی دیگر از نمایندگان دموکرات کالیفرنیا و همچنین رئیس کمیته اطلاعات مجلس به نام آدام شیف در این خصوص گفته جلسه مورد اشاره به مردم فرصتی می‌دهد تا مستقیما از کارشناسان و رهبران جامعه اطلاعاتی در مورد یکی از بزرگترین اسرار همه زمان‌ها کسب کنند. انتظار می‌رود با این جلسه چرخه پنهان‌کاری بیش از اندازه و حد و گمان در مورد یوفوها با حقیقت و شفافیت شکسته شود.

جلسه علنی مجلس آمریکا در مورد یوفوها

از طرف دیگر سخنگوی پنتاگون، جان کربی، روز سه شنبه در نشستی اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا در صدد است تا مطمئن شود ما فرآیند بهتری برای شناسایی این پدیده‌ها داریم و اطلاعات را با شیوه‌ای پیشگیرانه‌تر و هماهنگ‌تر از قبل بررسی می‌کنیم. تا اینجا تمام نمایندگان دموکرات با برگزاری این جلسه موافق بوده‌اند تا این که ریک کرافورد که از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه است این اقدام آنها را زیر سوال برده است.

کرافورد بیان داشته در شرایطی که چین و روسیه در حال توسعه سلاح‌های فراصوت خود هستند و دولت بایدن عملیات‌های نظامی آمریکا در اوکراین را فاش می‌کند ما تهدیدات اطلاعاتی بسیار جدی‌تری نسبت به بشقاب پرنده داریم که باید به آنها رسیدگی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حتما انتظار دارین بیان مثلا بگن ما چندتا سفینه فضایی اون پشت داریم یا اینکه کلی ادم فضایی تو امریکاست

    سفینه و بیگانگان فضایی وجود خارجی نداره ، همه این اتفاقات تو امریکا می افته و مشخص هم هست

    تماما پروژهای سری خود ارتش امریکاست همین