تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه کاهش کربن شدند

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ توانستند از موسسه Carbon Trust تاییدیه کاهش کربن را دریافت کنند. در ادامه با راهکارهای سامسونگ برای حفظ محیط زیست آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ که توانست به مدت ۱۶ سال متوالی جایگاه اول بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص دهد اخیرا از سری جدید تلویزیون های Neo QLED، MICRO LED و Lifestyle پرده برداشت؛ تلویزیون‌هایی که علاوه بر طراحی جذاب از ویژگی‌هایی چون ابعاد متنوع‌تر، افزایش کیفیت صدا و تصویر و همچنین لوازم جانبی شخصی‌سازی شده بهره می‌برند.

تاییدیه کاهش کربن برای تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

تلویزیون های سری Neo QLED 2022 سامسونگ اخیرا توسط موسسه Carbon Trust مورد ارزیابی قرار گرفتند و توانستند تاییدیه کاهش کربن (CO2) را دریافت کنند. گفتنی است موسسه Carbon Trust یک مجموعه مستقل و تخصصی بوده که برای کاهش کربن و کربن‌زدایی از محصولات آینده به شرکت‌ها مشاوره می‌دهد. علاوه بر این، Carbon Trust به سازمان‌های و شرکت‌های که در زنجیره تامین محصولات فعالیت دارند تاییدیه‌ها و گواهی‌های زیست محیطی نیز اعطا می‌کند.

تاییدیه کاهش CO2 این موسسه نشان‌دهنده میزان ردپای کربن در یک محصول است. این موسسه برای ارائه‌ی این تاییدیه مقدار گازهای گلخانه‌ای (GHG) تولید شده در کل چرخه عمر یک محصول طبق استانداردهای جهانی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

شرکت سامسونگ ۱۱ مدل از تلویزیون های سری 2022 خود شامل سه مدل Neo QLED 8K، سه مدل Neo QLED 4K، دو مدل QLED، دو مدل تلویزیون های Lifestyle و یک مدل از تلویزیون های سری Crystal UHD را با وزن کمتر و کاهش مصرف برق نسبت به نسل‌های قبلی تولید و روانه بازار کرد.

سامسونگ طی سال‌های گذشته همواره در کنار ساخت محصولاتی نوآورانه تلاش کرد تا فناوری‌های زیست محیطی را نیز در تمام محصولات خود به کار گیرد. سامسونگ این سیاست را به عنوان بخشی از چشم‌انداز خود با نام «با هم برای فردا» معرفی کرده و گسترش داده است. جی اچ هان، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ مدتی قبل در نمایشگاه CES 2022 برای نخستین بار به تشریح این رویکرد جدید سامسونگ پرداخت و گفت سامسونگ سعی دارد به عنوانی بخشی از جامعه جهانی برای حفظ سیاره زمین و توسعه پایدار تلاش کند.

تلویزیون های سری 2022 سامسونگ

سامسونگ در همین راستا قصد دارد در سال جدید میزان استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی در نمایشگرهای خود را حدود 30 برابر افزایش دهد. همچنین این شرکت کره‌ای برای گسترش استفاده از مواد بازیافتی در کلیه محصولات موبایل و لوازم خانگی تا سال 2025 نیز برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است.

سامسونگ علاوه بر این برای به حداقل رساندن آثار زیست‌محیطی محصولات طی چرخه عمر آنها نیز راهکارهای متنوعی را طراحی کرده است. در همین راستا بسته‌بندی اکوی تلویزیون های سری 2022 سامسونگ با 90 درصد جوهر کمتر و حذف بسته‌های فلزی در زمان تولید، طراحی و به بازار عرضه شدند.

شیوه جدید بسته‌بندی محصولات سامسونگ امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا این بسته‌ها را به وسایل کاربردی تبدیل کرده و از آنها در خانه استفاده کنند. ضمن این که تمام تلویزیون های سری 2022 سامسونگ به کنترل از راه دور SolarCell نیز مجهز شدند که به کمک کنترل پنل خورشیدی و بدون نیاز به باتری کار می‌کنند.

سامسونگ راهکارهای زیست محیطی خود را در بخش مانیتورهای خود نیز به اجرا در آورده است؛ به گونه‌ای که مانیتورهای با وضوح بالای سری S8 این شرکت از رزین بازیافتی که از پلاستیک‌های مناطق ساحلی اقیانوس تهیه شده ساخته شدند تا میزان زباله‌های خطرناک دریایی کاهش پیدا کند.

سئوکو یونگ، مدیر تیم تحقیق و توسعه بخش نمایشگرهای سامسونگ در این خصوص عنوان کرد سامسونگ که رهبری بازار تلویزیون‌ها را به مدت ۱۶ سال متوالی بر عهده دارد برای ارتباط زندگی انسان‌ها و حفظ محیط زیست برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته که بخشی از آنها اجرا شده و مابقی طی سال‌های آینده در تولید محصولات جدید اجرا خواهند شد. وی افزود سامسونگ از این طریق قصد دارد به چشم‌انداز «سبز» خود برسد و محصولات را با نوآوری بالا و سازگار با محیط زیست تولید و به بازار عرضه کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*