بلوباکس

بلوباکس ، سرویس جدید بلوبانک برای پس انداز پول رونمایی شد

بلوبانک از سرویس جدید خود برای پس انداز پول رونمایی کرد. این امکان جدید، بلوباکس نام دارد که در ادامه با جزئیات آن آشنا خواهید شد.

بلوباکس به عنوان سرویس جدید بلوبانک رونمایی شد. نسخه جدید بلوبانک به تازگی منتشر شده و بلوباکس یکی از قابلیت‌های جدیدی است که اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. به کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند یک یا چند باکس ایجاد کرده و دریافتی‌های خود را در کمترین زمان، مدیریت کنند.

بلوباکس چیست؟

ویژگی جدید بلوبانک در واقع مانند یک صندوق برای نگهداری و پس انداز پول است که در نسخه جدید اپلیکیشن این نئوبانک در دسترس شما قرار گرفته است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یک یا چند باکس را بسازید و مبلغ دلخوه را از حساب بلوبانک خود وارد این باکس کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که حتی وقتی موجودی حسابتان کافی نیست، در زمان انجام تراکنش‌هایتان مبلغ درون این باکس‌ها دست نخورده باقی می‌ماند.

بلوباکس

روابط عمومی بلوبانک اعلام کرد کاربران فقط می‌توانند این صندوق‌ها را از حساب بلوبانک خود شارژ کنند و افراد دیگر از سایر حساب‌ها یا سایر بانک‌ها توانایی شارژ کردن این باکس‌ها را نخواهند داشت. علاوه بر این برای برداشتن موجودی از بلوباکس با استفاده از منوی برداشت، می‌توانید همه یا بخشی از موجودی صندوق را فقط به حساب اصلی بلوبانک خود انتقال دهید.

انجام آنی و بدون کارمزد این فرایند، یکی از مهم‌ترین مزایای بلوباکس محسوب می‌شود. همچنین اگر یک باکس بسته شود، موجودی آن به حساب اصلی بلوبانک شما بازخواهد گشت. البته باکس‌ها حتی در صورت صفر شدن موجودی نیز باقی می‌مانند و فقط خود شما در صورت لزوم می‌توانید اقدام به حذف آنها کنید.

موجودی بلوباکس جزئی از موجودی حساب بلوبانک کاربر محسوب می‌شود و به همین دلیل درست مانند حساب اصلی به آن سود تعلق می‌گیرد. داشتن چنین فضای جداگانه‌ای باعث می‌شود نگهداری مبالغ مازاد، اقساط و پس انداز پول بهتر انجام شود و بتوانید آنها را از هزینه‌های روزمره خود جدا کنید و از انجام خرج‌های اشتباه جلوگیری کنید.

برای بهره بردن از این قابلیت جدید، ابتدا اپلیکیشن بلوبانک خود را به‌روز کنید و سپس می‌توانید از قسمت داشبورد وارد منوی باکس شوید و باکس یا صندوق مورد نظر خود را بسازید. در صورتی که با وجود آپدیت بودن اپلیکیشن بلوبانک همچنان به این قابلیت دسترسی نداشتید، چند روز منتظر بمانید تا این سرویس برای تمامی کاربران فعال شود.

بلوباکس

شما برای ایجاد بلوباکس به پرداخت هیچ هزینه یا کارمزدی نیاز خواهید داشت و فقط کافی است یک حساب فعال در بلوبانک داشته باشید. هر کاربر با برخورداری از حساب بلوبانک می‌تواند تا 10 باکس مجزا را ایجاد کند و حساب خود را در ده باکس مختلف مدیریت کند.

بلوبانک، یک نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که در اواخر سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به خصوص جوانان، مهم‌ترین هدف این نئوبانک است و با ارائه خدمات تماما آنلاین از طریق اپلیکیشن و به‌کارگیری نوآوری، اکنون سطح جدیدی از خدمات بانکی در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌گیرد.

کاربران از همان ابتدا استقبال خوبی از بلوبانک به عمل آوردند و اینک بیش از یک میلیون کاربر از سراسر کشور در آن حساب دارند. بلوبانک سعی دارد با ارائه خدمات جدیدتر، نیازهای بیشتری از مشتریان خود را پاسخ بگوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*