بازی های جدید و گرافیکی شاهکار جدید آیپد + عکس

 

Sky Gamblers یکی از بازی های محبوب شبیه ساز پرواز است که برای آیپد و البته آیفون طراحی شده است.


همان طور که اپل در مراسمش اعلام کرد، سازندگان اپلیکیشن ها برای پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا نیازی به آپدیت برنامه های خود ندارند چرا که آیپد جدید خود به خود تصویر بهتری از اپلیکیشن ها را به شما ارائه میدهد. در این بین اما بازی هایی هستند که خود را برای New iPad آماده کرده اند و این یعنی گرافیک محشر در صفحه نمایشی فوق العاده!

Sky Gamblers
یکی از بازی های محبوب شبیه ساز پرواز که برای آیپد و البته ایفون طراحی شده است. این بازی که در همایش اپل از آپدیت آن برای آیپد جدید پرده برداری شده، با جزییات دقیقی که در خود جای داده است لذت پرواز را برای شما دو چندان میکند. در این بازی شما می توانید از بین هواپیماهای متعددی که برای شما طراحی شده است، یکی را انتخاب کرده و به انجام عملیات های مختلف بپردازید.
این بازی همچنین دارای Multiplayer است که در آن با دوستان خود می توانید در آسمان ها باشید. در همایش اپل عنوان شد که با کمک جزییات زیادی که در طراحی بازی کار شده، حس میکنید که واقعا در یک جنگنده F-22 قرار دارید. و آیا می دانستید که هر وقت هواپیما شما آتش گرفت می توانید با لرزاندن آیپد دگمه Eject خلبان را فعال کنید؟ این بازی در هر حال حاضر با قیمت 4.99 دلار برای آیپد و آیفون در اپ استور موجود است که می توانید آن را دانلود کنید، آپدیت جدید آن نیز در اواسط ماه آینده عرضه خواهد شد.

 

Infinity Blade: Dungeons
اگر اخبار بازی های iOS را دنبال کنید حتما با بازی infinity Blade و گرافیک فوق العاده آن آشنا هستید. این بازی اکشن که در گذشته و با نسخه های یک و دو خود ، توجه های زیادی را بابت جزییات گرافیکیش جلب کرده بود، امروز با نسخه جدید خود پای به آیپد جدید گذاشته است. به گفته سازندگان این بازی به کمک موتورهای گرافیکی قدرتمند این بازی، شما پتانسیل های واقعی آیپد جدید را خواهید دید. آنها ادعا می کنند که در نسخه جدید، شما وضوح تصویری بیش از Xbox 360 و یا PS3 خواهید داشت.
به نوشته نارنجی، زمان دقیق عرضه نسخه جدید این بازی اعلام نشده است. اما تا آن زمان می توانید از نسخه اول آن با قیمت 2.99 دلار و یا نسخه دوم با قیمت 6.99 دلارلذت ببرید.
تعاریفی که از قابلیت های گرافیکی آیپد جدید می شود باعث شده که گاهی یادمان رود که تنها درباره یک تبلت کوچک صحبت میکنیم! شما آینده بازی ها در تبلت ها را چگونه پیش بینی می کنید ؟
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون از سایت مجهز و خوبتون