تویوتا ونزا 2023

تویوتا ونزا 2023 نسل جدید شاسی بلند جمع جور تویوتا معرفی شد

تویوتا ونزا 2023 معرفی شد. نسل جدید شاسی بلند جمع جور تویوتا اکنون در تریم جدید نایت شید نیز روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

هرچند تویوتا ونزا به عنوان یکی از محصولات کمتر شناخته شده این خودروساز ژاپنی محسوب می‌شود، اما از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد و اکنون در مدل 2023 نیز نسبت به قبل به‌روزرسانی‌های قابل توجه‌ای را تجربه کرده است. تویوتا اکنون برای مدل 2023 این شاسی بلند جمع‌وجور تریم جدید نایت شید را در نظر گرفته که طبق مدل XLE توسعه پیدا کرده است.

مشخصات تویوتا ونزا 2023

تویوتا ونزا 2023

این خودرو همانند بسیاری از مدل‌های سفارشی قبلی از تریم مشکی در رکاب‌های جانبی، دستگیره درها، آینه‌ها و جلوپنجره بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح مشکی برق، نشان‌های مشکی و تریم کروم تیره اشاره کرد.

تویوتا ونزا 2023

تویوتا ونزا 2023 در نسخه نایت شید ادیشن با سه رنگ مشکی، قرمز و صدفی روانه بازار خواهد شد. همچنین نسخه XLE همانند نسخه نایت شید ادیشن این خودرو اکنون به شکل استاندارد به مه شکن‌های LED مجهز خواهد بود. از دیگر به‌روزرسانی‌های تویوتا ونزا 2023 می‌توان به سیستم‌های اطلاعاتی سرگرمی تویوتا با ابعاد 8 و ۱۲.۳ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم اشاره کرد. همچنین این سیستم‌های جدید اکنون از دستیار هوشمند، ناوبری بر پایه فضای ابری و قابلیت به‌روزرسانی از راه دور بهره می‌برند.

تویوتا ونزا 2023

تویوتا برای مدل 2023 ونزا پورت‌های USB بهبود یافته و چهارمین نسل شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته است. همچنین مدل پایه ونزا LE اکنون به جای نمایشگر 4.2 اینچی قبلی از نمایشگر بزرگ‌تر 7 اینچی بهره می‌برد.

تویوتا ونزا 2023

تویوتا Venza 2023 در مدل فول لیمیتد به تجهیزات بیشتری نسبت به قبل مجهز شده است؛ از جمله تجهیزات جدید این مدل می‌توان به هدآپ دیسپلی رنگی ۱۰ اینچی، صندلی برقی سرنشین با تنظیم در هشت جهت به همراه برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران اشاره کرد. ونزا لیمیتد نیز با پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به مشتریان عرضه خواهد شد.

تویوتا ونزا 2023

تویوتا ونزا 2023 در بخش ایمنی هم به بسته ایمنی سیفتی سنس 2.5 مجهز شده که البته تویوتا آن را نسبت به قبل به میزان چشمگیری ارتقا داده است. این بسته اکنون سیستم‌هایی چون سیستم پیشگیری از برخورد، تشخیص عابران پیاده، تشخیص علائم ترافیکی، نور بالای خودکار، هشدار خروج از مسیر و کروز کنترل راداری دینامیک را به همراه دارد.

تویوتا ونزا 2023

این شاسی بلند جمع‌وجور ژاپنی در بخش فنی از همان قوای محرکه هیبریدی مدل‌های قبلی بهره می‌برد که یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری، سه موتور الکتریکی و باتری لیتیوم یونی را شامل می‌شود. این قوای محرکه به شکل ترکیبی قدرتی برابر با ۲۱۹ اسب بخار را به تولید می‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*