گوشی گلکسی M22 سامسونگ

گلکسی M22 هم بروزرسانی اندروید 12 و One UI 4.1 را دریافت کرد

شرکت سامسونگ حالا گوشی گلکسی ام 22 خود را به اندروید 12 و وان یو آی 4.1 مجهز کرده است. گوشی گلکسی M22 آپدیت اندروید 12 و One UI 4.1 را به همراه پچ امنیتی آوریل 2022 دریافت کرده است.

چندین ماه از انتشار بروزرسانی اندروید 12 برای اولین گوشی سامسونگ می‌گذرد و حالا در اواخر اردیبهشت ماه سال 1401، یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده اقتصادی سامسونگ به این بروزرسانی مجهز شده است. بروزرسانی اندروید 12 و One UI 4.1 گوشی گلکسی M23 سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار، حالا برای کاربران حاضر در برخی کشورها منتشر شده است.

هر چند سامسونگ جزو بهترین شرکت‌ها در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش است اما در ماه‌های اخیر، عملکرد کاملا درخشانی نداشته است. چندی پیش اخباری درباره افتضاح آپدیت اندروید 12 در گوشی‌های برخی شرکت‌ها و مخصوصا سامسونگ منتشر شد.

به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G

همچنین این شرکت در سال گذشته، گوشی‌های بسیار زیادی را تولید کرده بود. این مورد باعث شد پروسه انتشار آپدیت اندروید 12 و وان یو آی 4.1 برای تمام گوشی‌ها، بیش از حد طول بکشد. سامسونگ حالا به سختی موفق شده این آپدیت را برای اکثر گوشی‌های سال گذشته خود منتشر کند. همچنان بسیاری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی M x1 و A x1 (گوشی‌های سال 2020 سامسونگ)، منتظر دریافت این بروزرسانی مهم هستند.

بروزرسانی اندروید 12 و وان یو آی 4.1 گوشی گلکسی M22 باید زودتر منتشر می‌شد

جالب است بدانید سامسونگ گوشی گلکسی ام 22 را در ماه اکتبر سال 2021 میلادی عرضه کرد. در این زمان، اندروید 12 به صورت رسمی معرفی شده بود. پس گلکسی M22، می‌توانست حتی در زمان عرضه به این نسخه از اندروید مجهز باشد. با این حال به دلایلی که اعلام شده، حالا شاهد انتشار بروزرسانی اندروید 12 و One UI 4.1 برای این گوشی سامسونگ هستیم. همچنین با این که حالا در ماه می هستیم، این گوشی پچ امنیتی ماه آوریل را دریافت کرده که با توجه به اقتصادی بودن این مدل، تا حدی قابل قبول است.

آپدیت One UI 4.1

گوشی گلکسی ام 22 سامسونگ به نسخه Core رابط کاربری One UI سامسونگ مجهز شده است. این یعنی آپدیت جدید هم با همین پسوند منتشر می‌شود و این گوشی، برخی از ویژگی‌هایی که مربوط به نسخه اصلی One UI است و در میان‌رده‌ها و پرچمدارهای سامسونگ پیدا می‌شود را دریافت نخواهد کرد.

بسیاری از کاربران ایرانی به زودی می‌توانند آپدیت اندروید 12 گلکسی ام 22 سامسونگ را دریافت کنند

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ بروزرسانی اندروید 12 و وان یو آی 4.1 گوشی گلکسی M22 را برای کشورهای عربستان سعودی و امارات منتشر کرده است. این بروزرسانی با شماره ساخت M225FVXXU4BFD8 در این کشورها شناخته می‌شود.

سامسونگ گلکسی ام 22

با توجه به این که بسیاری از گوشی‌های سامسونگ موجود در کشورمان به رام امارات مجهز هستند، احتمالا آپدیت اندروید 12 گوشی گلکسی ام 22 سامسونگ برای تعدادی زیادی از کاربران ایرانی این مدل به زودی در دسترس قرار بگیرد. برای بررسی بیشتر می‌توانید پس از رفتن به بخش تنظیمات گوشی گلکسی ام 22 خود، وارد منوی Software Update شوید. سپس باید روی گزینه Download and Install بزنید.

در گجت نیوز بخوانید: آپدیت اندروید 12 برای چند گوشی دیگر از خانواده گلکسی A سامسونگ منتشر شد

در صورتی که گوشی شما هنوز آپدیت اندروید 12 را دریافت نکرده است، می‌توانید با پیگیری اخبار وب سایت گجت نیوز، جزو اولین کسانی باشید که از انتشار این بروزرسانی خبردار می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام. منm22 رام امارات دارم کی برای من میاد؟