روسیه خطاب به بریتانیا

روسیه خطاب به بریتانیا: دست از پا خطا کنید، شیطان را به کشورتان می‌آوریم

روسیه خطاب به بریتانیا و در پاسخ به تهدیدهای این کشور گفته که در صورت لزوم ابایی برای استفاده از موشک شیطان 2 ندارد.

در شرایطی که به نظر می‌رسد روس‌ها از عدم پیشرفت نیروهای خود در اوکراین خشمگین هستند،‌ یکی از مقامات روسیه خطاب به بریتانیا گفته که در صورت لزوم ابایی از استفاده از موشک شیطان 2 ندارد!

تهدیدهای الکسی ژوراولیوف در شرایطی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد برخی مقامات ارشد روسیه از عدم پیشرفت نظامی ولادیمیر پوتین در نبرد اوکراین ناامید شده و در عین حال از اتحاد کشورهای غربی علیه روسیه خشمگین هستند. روسیه حالا تهدیدهای جدیدی مبنی بر احتمال استفاده از موشک هسته‌ای هایپرسونیک خود یعنی شیطان 2 برای حمله به بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی را مطرح کرده است.

تهدید جدید روسیه علیه کشورهای غربی

موشک شیطان 2

الکسی ژوراولیوف معاون کمیته دفاعی پارلمان روسیه اعلام کرده «فنلاند که در حال آماده شدن برای عضویت در ناتو است در عرض 10 ثانیه قابل نابودی است».

این تهدیدهای خطرناک او در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد مقامات ارشد روسیه از عدم پیشرفت نظامی پوتین در نبرد روسیه و اوکراین و اتحاد غربی‌ها علیه روسیه خشمگین هستند. ژوراولیوف 59 ساله در مصاحبه‌ای گفت:

اگر فنلاند می‌خواهد به بلوک غرب بپیوندند هدف ما هم کاملا مشروع و منطقی است؛ زیر سوال بردن وجود این دولت! اگر ایالات متحده کشور ما را تهدید کند ما در پاسخ از Sarmat (که در غرب با نام شیطان 2 شناخته می‌شود) استفاده می‌کنیم و اگر گمان می‌کنید که روسیه نباید وجود داشته باشد، آنچه از شما باقی خواهد ماند چیزی جز خاکستر نیست. حال اگر فنلاند هم با ایالات متحده است پس باید در صف منتظر نوبت خود باشد!

ژوراولیوف معتقد است که فنلاندی‌ها اساسا باید به خاطر اینکه فنلاند به عنوان یک کشور وجود دارد و دولت‌شان به رسمیت شناخته می‌شود از روسیه سپاسگزار باشند. او در پاسخ به این سوال که آیا روسیه هم اکنون سلاح‌های هسته‌ای خود را در مرز فنلاند مستقر کرده یا خیر گفت:

به چه دلیل؟ ما نیازی به این کار نداریم چرا که با یک سارمات به سادگی می‌توان از سیبری حتی بریتانیا را هم هدف قرار داد. اگر حتی از کالینینگراد موشک را پرتاب کنیم این موشک مافوق صوت در عرض 200 ثانیه به هدف خود می‌رسد. ما در مرز فنلاند سلاح استراتژیک نداریم چراکه یک موشک‌ کلاس کینژال به سادگی و تنها در عرض 20 یا 10 ثانیه به فنلاند می‌رسد.

او می‌گوید روسیه به طور گسترده در حال تقویت نیروهای نظامی خود در جبهه غرب است و «این طبیعی است چراکه در شرایطی که تاکنون بروز دشمنی از سوی فنلاند را پیش‌بینی نکرده بودیم اما حالا بسیار محتمل است که آن‌ها به غرب بپیوندند پس باید همه چیز در نظر گرفته شود».

آقای ژوراولیوف مدعی است که فنلاند توسط آمریکا و انگلیس برای پیوستن به ناتو تحریک شده است و فنلاند به خودی خود چیزی برای مقابله با روسیه ندارد چراکه این کشور بیش از 90 درصد گاز، الوار و بسیاری دیگر از محصولات خود را از روسیه وارد می‌کند. او اینطور ادامه می‌دهد:

چه کسی بیش از همه به جنگ نیاز دارد؟ فنلاندی‌ها؟ آن‌ها از حمله روسیه به فنلاند نگران نیستند؟ البته که هستند اما دیر یا زود آمریکا آن‌ها را وادار به جنگ با روسیه می‌کند همانطور که اوکراین را به جنگ با روسیه سوق داد. آن‌ها حتی سعی دارند لهستان و رومانی را هم به جنگ با روسیه بکشانند و تجربه اوکراین نشان داده که در این مورد موفق عمل می‌کنند.

او می‌افزاید:

غیرممکن است که فنلاند به ناتو بپیوندند و مانند گذشته روابط خوب خود با روسیه را حفظ کند، این اتفاق نخواهد افتاد چراکه آمریکا همواره آن‌ها را تحریک می‌کند و گرچه ما برای مدت طولانی این وضعیت را تحمل می‌کنیم اما این شرایط همیشگی نخواهد بود!

ژوراولیوف با انعکاس دیدگاه برخی از تندروهای نزدیک به ولادیمیر پوتین گفت:

ایالات متحده هر کاری که بتواند برای شکل دادن جنگ جهانی سوم؛ جایی دور از قلمرو خود انجام خواهد داد و گرچه تلاش می‌کند نبرد جنبه اتمی به خود نگیرد، قطعا می‌کوشد کل اروپا را به درگیری با روسیه بکشاند، اوضاع را در آسیا به هرج و مرج بیاندازد و تا حد ممکن در کشورهای مختلف جنگ به پا کند چراکه برای آمریکایی‌ها این راه بسیار خوبی برای خروج از بحران اقتصادی داخلی است.

او معتقد است آمریکایی‌ها قصد دارند همه مشکلات داخلی خود را به جنگ نسبت دهند و تنها به لطف وقوع جنگ‌های جهانی اول و دوم در اروپا بوده که آمریکا توانسته از بحران خارج شود. ژوراولیوف ادامه می‌دهد:

اما یک خطر بزرگ وجود دارد و آن اینکه چه کسی تضمین کرده که جنگ هسته‌ای رخ نخواهد داد؟ من این را تضمین نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روسیه ابتدا تهاجم هسته‌ای را آغاز کند گفته: «مطمئنا» و در پاسخ به سوالی درباره احتمال تهدید موجودیت روسیه و واکنش این کشور اینچنین پاسخ داده:

فنلاند و سوئد به اتحادی می‌پیوندند که درصدد نابودی روسیه است و طبیعتا ما نیز ساکت نمی‌نشینیم و در واکنش می‌کوشیم آن‌ها را نابود کنیم.

ژوراولیوف در پاسخ به سوالی درباره کشورهای حوزه بالتیک، لیتوانی،‌ لتونی و استونی گفته که روسیه در صورت لزوم آن‌ها را هم از بین خواهد برد:

آن‌ها مانند حشرات بدبو هستند و در صورت لزوم باید نابود شوند. آن‌ها ممکن است علیه ما ادعاهای ارضی مطرح کنند مانند آنچه استونی انجام داد و این دقیقا مسیری است که اوکراین دنبال کرد. باید ببینیم این مسیر آن‌ها را کجا می‌برد.

احتمال بروز جنگ روسیه با ناتو

تهدید آشکار روسیه علیه بریتانیا

ژوراولیوف مدعی شده که در صورت بروز جنگ با ناتو، سنت پترزبورگ ممکن است اولین هدف ناتو باشد و می‌افزاید:

 ما در عملیات خاصی که در اوکراین دنبال می‌کنیم در حال نجات شهروندان این کشور از دست نازی‌ها هستیم. افرادی که هر چه کمتر باشند به نفع این کشور است. اگر فنلاند بخواهد بخشی خاصی از جمعیت روسیه را نابود کند یا به سنت پترزبورگ حمله کند، این تهدیدی برای نابودی کل فنلاند خواهد بود.

موشک مافوق صوت جدید روسیه که با نام سارمات یا موشک اتمی شیطان 2 شناخته می‌شود، در واقع یک موشک بالستیک قاره پیمای 208 تنی است که سرعتی برابر با 15880 مایل در ساعت دارد. چندی پیش ولادیمیر پوتین درباره شیطان 2 که قرار است از امسال به کار گرفته شود گفته که این سلاح توسط غرب «غیر قابل توقف» است و «برای مدت زمانی طولانی در جهان هیچ مشابهی نخواهد داشت».

مجری تلویزیون روسیه خطاب به بریتانیا؛ باید از نقشه حذفتان کنیم!

اخیرا دیمیتری کیسلیوف،‌ مجری معروف و 68 ساله تلویزیون روسیه خطاب به بریتانیا گفته که این کشور باید با سلاح‌های هسته‌ای پوتین نابود شود و در این مورد خاص او استفاده از شیطان 2 را مطرح کرده تا انگلستان برای همیشه از نقشه حذف شود.

او سپس در ادامه گفته که روسیه باید بریتانیا را با پهپاد روباتیک زیرآبی پوزیدون که باعث ایجاد سونامی‌هایی به ارتفاع 1640 فوت می‌شود «در اعماق آب‌ها غرق کند». چندی پیش از این هم دیمیتری مدودف رئیس جمهور سابق روسیه درباره خطر وقوع جنگ هسته‌ای هشدار داده بود.

تهدید روسیه خطاب به بریتانیا

موشک‌های مافوق صوت کینژال (Kinzhal) روسی در حال حاضر با کلاهک‌های معمولی در جنگ اوکراین استفاده می‌شوند اما قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را هم دارند.

ذکر این نکته هم ضروری به نظر می‌رسد که روسیه از مردم خود خواسته به بریتانیا سفر نکنند و در عین حال مانع از ورود شهروندان بریتانیایی به کشور خود شده است. مسکو مدعی است بریتانیا از اصلی‌ترین عناصر در جبهه متحد غرب است و می‌کوشد ناتو را به واکنش سخت در قبال حمله روسیه به اوکراین ترغیب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. عمری که اجل در پی آن می‌تازد
    هر کس که غم و غصه خورد می بازد

  2. روسیه نفس های اخر میزند روسیه کثیف

  3. امریکا که نه B-61 داره نه الکام داره نه مینوتمن 3 داره نه ترایدنت 2 فرانسه که M-51 نداره انگلیسم ترایندنت 2 نداره دیگه حقیقت حوصلم نمیاد همرو چه کروز چه بقیرو بنویسم اینایی که گفتمو خلاصه غربیا ندارن فقط روسیه از قدرت اتمی بهره میبره پدافندم که دیگه نگم براتون خلاصه دست غربیارو بستن منتظرن روسا برن از پشت بهشون مثل مردم اوکراین شلیک کنن،طاعون کثیف سرخ یه مقدار بیشتر باید رو تهدیداش کار کنه اینجوری هفت هشت میلیارد ادمو سکته میدید بابا بسه دیگه این زبونو از کمونیست جماعت بگیری دیگه هیچی نداره

  4. روسیه بدبخت کارش به جایی رسیده که داره همه رو تهدید به استفاده از سلاح هسته ای میکنه این جور تهدید کردن فقط نشانه ضعف و درماندگیه چون روسها تنها گوشه رینگ گیر افتادن و دارن از چپ و راست میخورن حالا هم فقط میخوان با تهدید های تو خالی میخوان کشورهای دیگرو بترسونن وگرنه خودشون هم میدون که استفاده از همیچین سلاحی باعث نابودی خودشونم میشه تازه شرط میبندم موشک شیطان 2 مثل ارتش زپرتی روسیه هیچ پخی نیست😂😂😂😂

  5. عجیبه چه سخنان گه هر باری که خیلی آشناست به نظرم چهل ساله ما اینارو میشنویم

    پس اینها همش سخنانی کمونیستی هست دشمن جلوه دادن امریکا همین

    روسیه هیچی نیست جز یک طبل توخالی ، طبل بزرگی که فقط صدا داره هیچی دیگه ایی نیست