مکث موتور

مکث موتور با یک شاسی بلند و یک پیکاپ جدید در نمایشگاه خودرو تهران حاضر می‌شود

نمایشگاه خودروی تهران در آستانه برگزاری است و مطلع شدیم که مکث موتور قصد دارد در این رویداد از یک کراس اوور و یک پیکاپ جدید رونمایی کند.

نمایشگاه بین المللی خودروی تهران در آستانه برگزاری است و بسیاری از شرکت‌های داخلی و برخی از نمایندگان شرکت‌های کشورهای همسایه در این رویداد شرکت کرده‌اند. هم اکنون مطلع شده‌ایم که شرکت مکث موتور قصد دارد در این نمایشگاه از دو خودروی جدید خود در کلاس کراس اوور و پیکاپ رونمایی به عمل آورد.

مکث موتور با دست پر به نمایشگاه خودروی تهران می‌آید

مدیر بازاریابی شرکت مکث موتور، آقای بابک چهارباشیان در ادامه گفته‌های خود مبنی بر رونمایی از یک کراس اوور و پیکاپ جدید در نمایشگاه خودروی تهران، خاطرنشان کرد که یکی از این خودروها یک کراس اوور 7 نفره با مشخصات فنی و امکانات رقابتی است و محصول دیگری که قصد رونمایی از آن را دارند یک دستگاه پیکاپ کلوت است که می‌تواند در جایگاه ممتازی در میان پیکاپ‌های ایرانی قرار بگیرد.

مکث موتور

اطلاعات ما تا همینجا است و همچنان جزئیاتی از نام و نشان این خودروها یا مشخصات و امکانات آنها فاش نشده است و برای این منظور باید تا روز برپایی نمایشگاه صبر کنیم. لازم به ذکر است که مکث موتور از جمله شرکت‌های گروه صنعتی ماموت است که از سال 1399 و با هدف معرفی خودرو با برند آسیایی فعالیت خود را آغاز کرد.

اولین خودروی این شرکت در شهریور ماه 1400 وارد بازار شد و نام آن پیکاپ کلوت بود. این خودرو لقب پرقدرت ترین پیکاپ ایران را با خود یدک می‌کشد و می‌تواند حداکثر قدرت 215 اسب بخار را تولید کند. اولین سری این پیکاپ در دی ماه سال گذشته تحویل مشتریان داده شد. هم‌اکنون این خودرو سرآمد پیکاپ‌های بازار ایران است و این گونه به نظر می‌رسد که با رونمایی از نسخه جدید آن در نمایشگاه خودروی تهران، پیشرفت خوبی را از آن شاهد باشیم و بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

یکی از نکات مهمی که ذکر آن خالی از لطف نیست، این مسئله خواهد بود که مکث موتور از هفته‌های گذشته شروع به انتشار ویدیوهایی در فضای مجازی کرده و در آن با پیکاپ کلوت قدرتمند خود طول و عرض کویر لوت و جاذبه‌ها و نقاط دیدنی آن را برای مشتریان به تصویر کشیده است. این ویدیوها می‌تواند روی دو جنبه مهم این محصول یعنی عملکرد و توان فنی آن اثر به‌سزایی بگذارد.

مکث موتور

گفتنی است که چهارمین نمایشگاه خودروی تهران با حضور بسیاری از شرکت‌های خودروسازی داخلی قرار است از 27 الی 30 اردیبهشت ماه آغاز شود. این رویداد طی سال‌های اخیر به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، ولی هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری آن وجود ندارد.

محل برگزاری این نمایشگاه شهر آفتاب است و علاقه‌مندان به خودرو و مخصوصا محصولات مکث موتور می‌توانند برای تماشای آخرین دستاوردهای خودروسازی کشور و این شرکت از آن دیدن کنند. غرفه این شرکت در نمایشگاه سالن A4 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ماکه پول خریدش را نداریم چرا خون دل می دهید