ورزشکاران ناشنوای ایرانی

ورزشکاران ناشنوای ایرانی با حمایت همراه اول در مسابقات المپیک برزیل درخشیدند

ورزشکاران ناشنوای ایرانی با حمایت همراه اول در مسابقات المپیک برزیل درخشیدند و توانستند جایگاه ایران را با 4 پله صعود به رده سوم برسانند.

بیست و چهارمین بازی‌های المپیک ناشنوایان از ۱۱ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی شهر کاشیاس دوسول برزیل برگزار شد و ورزشکاران ناشنوای ایران موفق شدند در این دوره از رقابت‌ها با کسب 40 مدال جایگاه ایران را به رده سوم برسانند.

درخشش ورزشکاران ناشنوای ایرانی با حمایت همراه اول

کاروان اعزامی صدای ایران با شعار موفقیت در سکوت و با حمایت اپراتور همراه اول با ۱۴۰ ورزشکار در رشته‌های تکواندو (مردان و زنان)، کاراته (مردان و زنان)، تیراندازی (مردان و زنان)، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی، جودو، فوتبال و والیبال ساحلی در این رقابت‌ها حاضر شدند و موفق شدند با 4 پله صعود نسبت به دوره قبل جایگاه ایران را به رده سوم جدول مدالی ارتقا دهند.

ورزشکاران ناشنوای ایران در این رویداد مهم ورزشی توانستند 40 مدال شامل ۱۴ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره و ۱۴ مدال برنز را کسب کنند و پس از کشورهای اوکراین و آمریکا در جایگاه سوم قرار بگیرند. همچنین تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز با کسب 4 مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های المپیک ناشنوایان را از آن خود کند.

گفتنی است اپراتور همراه اول که به عنوان حامی اول ورزش ایران محسوب می‌شود در حال حاضر علاوه بر تیم‌های ملی ناشنوایان، از تیم‌های ملی کشتی و والیبال نیز حمایت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*