شرایط فروش جدید فیدلیتی

شرایط فروش جدید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور با قیمت قطعی

شرایط فروش جدید فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد. بهمن موتور دو شاسی بلند فیدلیتی و دیگنیتی را با قیمت قطعی از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت به بازار عرضه می‌کند.

بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد دو شاسی بلند فیدلیتی و دیگنیتی را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یک هفته به بازار عرضه کند. ثبت نام در این طرح فروش به شکل آنلاین و فقط از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com انجام می‌شود. همچنین عرضه خودرو به مشتریان از طریق قرعه کشی خواهد بود. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم:

  • در این طرح فروش فقط افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر می‌توانند فرایند ثبت نام را انجام دهند.
  • در این طرح به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد.
  • متقاضیانی که در طرح‌های فروش قبلی شرکت بهمن موتور و در سایر شرایط اعلام شده از سوی وزارت صمت خودرو خریداری کرده باشند، در این طرح اجازه ثبت نام نخواهند داشت.

شرایط فروش جدید فیدلیتی و دیگنیتی – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرایط فروش با قیمت قطعی

شرایط فروش جدید فیدلیتی

در این طرح فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره با قیمت مصوب 844 میلیون تومان، فیدلیتی پرایم تیپ 2 هفت نفره با قیمت مصوب 859 میلیون تومان و دیگنیتی پرایم با قیمت مصوب 935 میلیون تومان در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی به بازار عرضه می‌شوند. بهمن موتور سود انصراف را ۱۵ درصد سالانه و جریمه تاخیر را نیز ۲.۵ درصد ماهانه در نظر گرفته است. موعد تحویل این خودرو نیز هفته آخر تیر ۱۴۰۱ خواهد بود.

شرایط پیش فروش با قیمت غیرقطعی

شرایط فروش جدید فیدلیتی

در این طرح، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ پنج نفره با مبلغ پیش پرداخت 420 میلیون تومان و فیدلیتی پرایم تیپ 2 هفت نفره با مبلغ پیش پرداخت 429 میلیون تومان در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی به بازار عرضه می‌شوند. در این طرح سود مشارکت ۱۱ درصد سالانه، سود انصراف 8 درصد سالانه و جریمه تاخیر نیز سود مشارکت به علاوه ۱ درصد ماهانه خواهد بود. موعد تحویل این خودروها نیز هفته آخر شهریور ۱۴۰۱ اعلام شده است.