مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو لو رفت

مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو لو رفت

برخی از مشخصات دو گوشی مورد انتظار شیائومی 12S و 12S پرو لو رفت. به نظر می‌رسد هر دو مدل به نمایشگرهای خمیده مجهز خواهند بود.

ظاهرا موتورولا اولین برندی خواهد بود که از گوشی هوشمندی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی می‌کند و پس از آن نیز شیائومی دیگر تولیدکننده بزرگی است که از این چیپست پرچم‌دار در گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی 12S و 12S Pro استفاده خواهد کرد. به گفته منبعی در Digital Chat Station، شیائومی 12S پرچم‌داری نسبتا جمع‌وجور خواهد بود که با تجهیز به نمایشگر خمیده +FullHD با نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. هم‌چنین این سری به سه سنسور تصویربرداری از جمله حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با الگوریتم جدید “سطح سخت‌افزار” مجهز می‌شود.

مشخصات شیائومی 12S و 12S پرو لو رفت

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که کوالکام در تاریخ پیش‌بینی‌ شده در 20 می، از چیپست جدید خود، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی کند. این تراشه از لحاظ بهره‌وری انرژی و عدم وجود مشکلات حرارتی بسیار امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد و احتمالا از فناوری ساخت 4 نانومتری TSMC بهره گرفته است.

طبق شایعات، شیائومی 12S پرو نیز به نمایشگری با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود، اما با این تفاوت که رزولوشن در این مدل به +QuadHD افزایش خواهد یافت. این صفحه‌نمایش هم‌چنین با پشتیبانی از فناوری LTPO 2.0 نرخ نوسازی را در محدوده 1 تا 120 هرتز بر اساس محتوای نمایش داده شده، تغییر می‌دهد. هم‌چنین در این نسل، از برخی تغییرات در  طراحی، رنگ‌بندی جدید و هم‌چنین شارژ سریع 120 واتی نیز خبرهایی به گوش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*