خروج از گروه واتساپ

واتساپ به زودی امکان خروج یواشکی از گروه ها را فعال می‌کند

در ادامه آپدیت ها و تغییرات اخیر، واتساپ می‌خواهد خروج یواشکی از گروه ها را به پیام رسان خود اضافه کند. حالت جدید خروج از گروه واتساپ مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر بخواهید از یک گروه واتساپ خارج شوید، تمامی اعضای گروه از تصمیم شما مطلع خواهد شد. همین نیز ممکن است شما را نسبت به خروج از گروه مربوطه در واتساپ هراسان و مردد کند. خوشبختانه به زودی قرار است وضعیت بهتر شود.

اخیرا گزارش‌ها به یک قابلیت بتا اشاره دارند که سبب می‌شود خروج از گروه حالت خصوصی‌تری به خود بگیرد و به جای تمامی اعضا، فقط مدیران گروه از آن مطلع شوند. شاید در نگاه اول، این تغییر کوچک به نظر برسد؛ اما قطعا همه ما پس از چند سال استفاده از واتس‌اپ گروه‌های مختلفی داریم که در آنها فعال نیستیم و از طرفی هم نمی‌خواهیم طوری آنها را ترک کنیم که همه متوجه شوند.

خروج از گروه واتساپ

تنها مدرک منتشر شده از این تغییر یک اسکرین‌شات است که در آن پیامی با محتوای «وقتی گروه را ترک کنید، فقط شما و مدیران گروه مطلع خواهند شد.» دیده می‌شود.

WABetaInfo برای اولین بار متوجه این ویژگی شد؛ اما اعلام کرد که هیچ کاربری در حال تست آن نیست. بنابراین نمي‌توان بازه زمانی مشخصی را برای عرضه آن متصور بود. همچنین این احتمال وجود دارد که قابلیت خروج یواشکی از گروه های واتساپ هرگز در اختیار کاربران قرار نگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*