نشان روابط عمومی دیجیتال ایران

همراه اول موفق به دریافت دو نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برگزار شد و همراه اول به دلیل پیشرو بودن در خدمات ارتباط دیجیتال، موفق به دریافت نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد.

در جریان نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، همراه اول توانست نشان ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال و ستاره طلایی روابط عمومی ایران را دریافت کند. جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی برگزار شد. در این رویداد، بزرگان، صاحب‌نظران و فعالان این صنعت حضور داشتند و در نهایت، برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

دو نشان روابط عمومی دیجیتال ایران برای همراه اول

هیات داوران این جشنواره از بین تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های فعال، اقدام به ارزیابی کرده و در نهایت روابط عمومی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران یعنی همراه اول موفق به دریافت نشان‌های «ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط عمومی» شد. حامد حکاکان، مدیر کل ارتباطات همراه اول در این جشنواره، لوح و نشان برتری را دریافت کرد.

در لوح سپاس نشان ستاره ملی روابط عمومی خطاب به مدیر کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران نوشته شده است:

با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی‌های لازم برای اطلاق عنوان ستاره روابط عمومی به این وسیله لوح سپاس ستاره ملی روابط عمومی در سال 1400 با تاکید بر اهتمام و برتری در روابط عمومی دیجیتال به آن روابط عمومی اعطا می‌شود.

اتسکو تسوگیهارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی موسوم به IPRA نیز پیامی را به نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران ارسال کرد که در این مراسم شاهد قرائت این پیام بودیم. وی به دست‌اندرکاران روابط عمومی ایران تبریک گفت و برای راهبری دو موضوع مهم تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و مدل‌های دانش‌بنیان روابط عمومی آرزوی کسب موفقیت کرد.

تسوگیهارا در ادامه‌ی پیام خود گفت امروزه دیگر نمی‌توان روابط عمومی را بدون تکنولوژی تصور کرد. بنابراین روابط عمومی‌هایی که در مسیر سرآمدی حرکت می‌کنند، تلاش دارند از مدل‌های دانش‌بنیان در روابط عمومی استفاده کنند و به خوبی تکنولوژی‌های نوین را در ارتباطات به کار بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*