کارگردان فیلم انگل

همکاری رابرت پتینسون و چند بازیگر سرشناس دیگر با کارگردان فیلم انگل

کارگردان فیلم انگل اثر سینمایی جدید خود را با حضور تعدادی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوودی از جمله رابرت پتینسون جلوی دوربین خواهد برد.

کارگردان فیلم انگل، برای پروژه‌ی بعدی خود یک تیم بازیگری درخشان را به کار خواهد گرفت که در رأس آن‌ها رابرت پتینسون قرار دارد.

بونگ جون-هو، برنده‌ی نخل طلا و جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم سال 2020، پس از یک وقفه‌ی تقریبا سه ساله، به‌زودی پیش‌تولید اثر جدیدش را آغاز می‌کند. این فیلم برخلاف انگل، یک تیم بازیگری هالیوودی خواهد داشت و در حال حاضر تونی کولت و مارک رافلو در حال مذاکره‌ی نهایی هستند تا در آن حضور پیدا کنند.

علاوه بر این دو چهره‌ی محبوب، رابرت پتینسون و نائومی آکی نیز در فیلم به ایفای نقش‌ خواهند پرداخت. این فیلم که فعلا نام مشخصی ندارد، بر اساس رمان «میکی‌سِون» (Mickey7) نوشته‌ی ادوارد اشتون ساخته خواهد شد.

جون-هو همانند گذشته، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی و نگارش فیلم‌نامه را برعهده دارد و بودجه‌ی اثر توسط شرکت برادران وارنر در اختیار او قرار می‌گیرد.

رمان میکی‌سِون که در تاریخ «15 فوریه» (26 بهمن 1400) منتشر شد، داستان مردی را روایت می‌کند که به یک دنیای یخی فرستاده شده است تا آن‌ را به استعمار خود در بیاورد. میکی اما به تدریج متوجه می‌شود که یک انسان عادی نبوده و موجودی یک‌بارمصرف است که با هر بار کشته شدن، موجودی مشابه جایگزین وی می‌شود.

کارگردان فیلم انگل

نائومی آکی با فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر خود را به عنوان یک استعداد جدید معرفی کرد و به‌زودی او را در نقش اصلی فیلم‌ زندگی‌نامه‌‌ای خواننده‌ی مشهور، ویتنی هیوستون مشاهده می‌کنیم که طبق شایعات، یکی از مدعیان اصلی جوایز اسکار 2023 خواهد بود.

تونی کولت هم که با فیلم موروثی به یک ستاره‌ی جهانی تبدیل شد، یکی از بازیگران زن شاخص چند سال اخیر به حساب می‌آید که سال گذشته با فیلم کوچه‌ی کابوس خوش درخشید.

مارک رافلو را مدتی قبل در پروژه‌ی آدام در کنار رایان رینولدز رویت کردیم و به‌زودی با سریال شی‌-هالک، یک بار دیگر او را در نقش بروس بنر خواهیم داشت که برای طرفداران دنیای سینمایی مارول اتفاق هیجان‌انگیزی است. رابرت پتینسون شاید نیازی به معرفی نداشته باشد، او حالا بتمن جدید سینما است و برای بازی‌اش در نقش شوالیه‌ی تاریکی، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

بونگ جون-هو علاوه بر این فیلم، مجموعه‌ی تلویزیونی انگل را هم در دست توسعه دارد که قرار است از شبکه‌ی اچ‌بی‌او پخش شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*