لپ تاپ جدید هواوی میت بوک

هواوی از 4 لپ تاپ جدید خانواده میت بوک به همراه مانیتور MateView SE رونمایی کرد

لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک در کنار مانیتور MateView SE معرفی شدند. در ادامه به مشخصات مدل‌های MateBook 16s، D16، 14 2022 و میت بوک D14 2022 می‌پردازیم.

هواوی امروز میزبان یک رویداد آنلاین بود و در آن از ۴ مدل لپ تاپ میت بوک و یک مانیتور جدید رونمایی کرد. تمامی لپ تاپ‌ های 2022 هواوی به پردازنده‌های نسل 12 اینتل مجهز شده‌اند و از ۱۶ گیگ رم و حداقل ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برند.

مشخصات لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک و مانیتور میت‌ ویو SE

Huawei MateBook 16s

هواوی میت‌ بوک 16s یک لپ تاپ واقعا قدرتمند است. این دستگاه به یک پنل ۱۶ اینچی IPS LCD مجهز شده که رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. همچنین نسبت تصویر نمایشگر برابر با ۳ به ۲ است و کنتراست آن نیز به ۱۵۰۰:۱ می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB و متوسط Delta E زیر ۱ اشاره کرد.

لپ تاپ جدید هواوی میت بوک

خریداران لپ تاپ جدید هواوی میت بوک، می‌توانند از میان سه پردازنده‌ نسل دوازدهمی اینتل H یکی را انتخاب کنند:

  • پردازنده i5-12500H با ۱۲ هسته (۴ هسته قدرتمند و ۸ هسته بهینه) و ۱۶ ترد
  • پردازنده i7-12700H با ۱۴ هسته (۶ هسته قدرتمند و ۸ هسته بهینه) و ۲۰ ترد
  • پردازنده i9-12900H با ۱۴ هسته (۶ هسته قدرتمند و ۸ هسته بهینه) و ۲۰ ترد

وظیفه انجام امور گرافیکی نیز بر عهده Intel Iris X که یعنی باید با گرافیک یکپارچه اینتل سر کنید. همچنین این لپ تاپ از ۱۶ گیگ رم LPDDR4x بهره می‌برد و کاربران می‌توانند نسخه مجهز به ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه NVMe PCIe آن را خریداری کنند. انرژی مورد نیاز لپ تاپ جدید هواوی توسط یک باتری ۸۴ وات ساعتی تامین می‌شود و یک شارژر ۱۳۵ وات نیز درون جعبه محصول قرار گرفته است.

هواوی برای مدل i5 میت بوک 16s برچسب قیمتی 1050 دلاری را در نظر گرفته است و برای مدل‌های i7 و i9 نیز به ترتیب 1200 و 1500 دلار را طلب می‌کند.

Huawei MateBook D16

لپ تاپ جدید هواوی میت بوک D16 نیز از یک نمایشگر ۱۶ اینچی بهره می‌برد؛ اما نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶ به ۱۰ است. همچنین این نمایشگر رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB و کنتراست 1200:1 را ارائه می‌دهد. در این مدل خبری از صفحه لمسی نیست.

لپ تاپ جدید هواوی میت بوک

شما می‌توانید میت بوک D16 را با پردازنده i7-12700H یا i5-12500H خریداری کنید. در هر دو حالت نیز ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x، گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی NVMe در کنار این مجموعه خواهند بود.

وظیفه روشن نگه داشتن این لپ تاپ به عهده یک باتری ۶۰ وات ساعتی است و درون جعبه نیز یک شارژ ۶۵ وات دیده می‌شود. هواوی برای مدل i5 میت بوک جدید خود قیمت 850 دلار  و برای مدل i7 آن قیمت 1000 دلار را در نظر گرفته است.

هواوی میت‌ بوک 14 2022

مدل 2022 میت بوک 14 هواوی به یک نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نسبت تصویر ۳ به ۲ و کنتراست 1500:1 مجهز شده است. حداکثر روشنایی نمایشگر نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

لپ تاپ جدید هواوی میت بوک

این لپ تاپ نیز با ۱۶ گیگ رم LPDDR4x، گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی NVMe همراه شده است. کاربران می‌توانند در هنگام خرید از میان دو پردازنده زیر یکی را انتخاب کنند:

  • اینتل Core i7-1260P با ۱۲ هسته (۴ هسته قدرتمند و ۸ هسته بهینه) و ۱۶ ترد
  • اینتل Core i5-1240p با ۱۲ هسته (۴ هسته قدرتمند و ۸ هسته بهینه) و ۱۶ ترد

لپ تاپ میت بوک 14 2022 هواوی از یک باتری ۵۶ وات ساعتی بهره می‌برد و با یک شارژر ۶۵ وات عرضه شده است. مدل i5 این لپ تاپ با برچسب قیمتی 920 دلاری و مدل i7 با برچسب قیمتی 1050 دلاری عرضه خواهد شد.

هواوی میت بوک D14 2022

پردازنده‌ها، رم، حافظه ذخیره‌سازی، اندازه باتری و شارژر این لپ تاپ هیچ تفاوتی با مدل میت بوک 14 2022 ندارند. تنها تفاوت این دو مدل به بخش نمایشگر بر می‌گردد. میت بوک D14 2022 به یک نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، کنتراست 1000:1، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی sRGB مجهز شده است.

میت بوک دی 14

قیمت مدل پایه این لپ تاپ ۸۰۰ دلار است و برای خرید مدل I7 نیز باید ۹۰۰ دلار پرداخت کنید.

Huawei MateView SE

میت‌ویو SE جدیدترین مانیتور هواوی است که از یک پنل ۲۳.۸ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. حداکثر روشنایی آن نیز به ۲۵۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به کنتراست 1000:1، پوشش ۹۰ درصدی گستره رنگی P3 و Delta E زیر ۲ اشاره کرد.

همچنین مانیتور جدید هواوی از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و می‌تواند حداکثر رفرش‌ریت متغیر ۷۵ هرتز را ارائه دهد. کاربران می‌توانند میت‌ویو SE را به صورت افقی یا عمودی در آوردند و آن را تا ۱۱۰ میلی‌متر بالا یا پایین ببرند. همچنین امکان چرخش ۱۸ درجه‌ای مانیتور را دارند.

مانیتور هواوی

در بخش پورت‌ها هم شاهد یک درگاه HDMI، یک درگاه Display Port و کانکتر پاور هستیم. متاسفانه خبری از درگاه USB-C نیست. در پایان باید به قابلیت eBook Mode اشاره کرد که با شبیه‌سازی کاغذ مانع از وارد شدن فشار زیاد به چشم در هنگام مطالعه می‌شود. هواوی این مانیتور را ۱۲۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

کدام یک از لپ تاپ های جدید هواوی میت بوک نظر شما را جلب کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*