شرایط فروش پیکاپ کلوت

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور با قیمت جدید در خرداد 1401

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور با قیمت جدید در 8 خرداد 1401 اعلام شد. مکث موتور این پیکاپ را در نسخه دنده دستی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مکث موتور قصد دارد نسخه دنده دستی پیکاپ کلوت را در مدل ۱۴۰۱ با قیمت جدید ویژه خردادماه به بازار عرضه کند. متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به سایت مکث موتور برای خرید این خودرو اقدام کنند. این پیکاپ با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در خرداد 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور-  خرداد 1401

شرایط فروش پیکاپ

مکث موتور در این طرح فروش پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل کلوت را در نسخه دنده دستی با مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی به بازار عرضه می‌کند. قیمت قطعی پیکاپ کلوت مکث موتور در این طرح فروش 987 میلیون تومان اعلام شده و مبلغ پیش پرداخت نیز 493 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. مشتریان می‌توانند این خودرو را با موعد تحویل 90 روز کاری خریداری کنند.

این پیکاپ دو دیفرانسیل از موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از امکانات مهم این خودرو نیز می‌توان به ورود بدون کلید، کنترلگرهای چند منظوره فرمان، تنظیم برقی راننده، قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، کنترل پایداری الکتریکی، محفظه بار با پوشش ضد خش، سیستم تعلیق در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت اشاره کرد.