مقاوم ترین لپ تاپ جهان توسط پاناسونیک معرفی شد

مقاوم ترین لپ تاپ جهان توسط پاناسونیک معرفی شد

پاناسونیک از مقاوم ترین لپ تاپ جهان به نام Toughbook 40 رونمایی کرد. این دستگاه ماژولار در شرایط مختلف آب و هوایی و حتی سقوط جان سالم به در می‌برد.

پاناسونیک سال‌هاست که با خط تولید لپ‌تاپ‌های تجاری سری Toughbook، از نیروی کار سیار پشتیبانی می‌کند. اکنون این شرکت ژاپنی از مقاوم ترین لپ تاپ جهان به نام Toughbook 40 با طراحی ماژولار و نمایشگر 14 اینچ رونمایی کرده است.

این لپ‌تاپ تجاری مقاوم برای افرادی طراحی شده که به طور مشخص در محیط‌های خطرناک و پرریسک فعالیت می‌کنند. Toughbook 40 دارای شاسی سخت از آلیاژ منیزیم با دسته داخلی و پوشش‌های تقویت شده قفل درگاه است. این سری با پشتیبانی از دو گواهینامه MIL-STD-810H و MIL-STD-461H برای مقاومت، در صورت سقوط از ارتفاع 180 متری جان سالم به‌در خواهد برد. مقاوم ترین لپ تاپ جهان، هم‌چنین در برابر نفوذ آب، گرد و غبار نیز مطابق با استانداردهای IP66 محافظت شده و می‌تواند در برابر تابش خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورد.

مقاوم ترین لپ تاپ جهان توسط پاناسونیک معرفی شد

اگرچه لپ تاپ Toughbook 40 پاناسونیک در قیاس با نسل پیشین، نمایشگر بزرگ‌تری دارد؛ اما وزن آن با کاهش 450 گرمی به 3.35 کیلوگرم کاهش یافته است. این دستگاه به یک پنل 14 اینچ IPS لمسی با روشنایی 1200 نیت و رزولوشن FHD مجهز شده و از اولین وبکم 5 مگاپیکسلی در کلاس خود برخوردار است که از شاتر حریم خصوصی و قابلیت IR برای تشخیص چهره Windows Hello استفاده می‌کند.

این لپ تاپ در دو نسخه با پردازنده‌های Core-i5 یا Core-i7 نسل یازدهم با گرافیک یکپارچه UHD و قابل ارتقا به سری Irix Xe یا امکان اضافه کردن یک پردازنده گرافیکی اختصاصی AMD با حداکثر 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. هم‌چنین به عنوان یک ویژگی امنیتی، Toughbook 40 پاناسونیک با قابلیت پاک‌سازی ایمن ارائه خواهد شد که در صورت لزوم قادر است محتویات هارد را در چند ثانیه حذف کند.

از مجموعه اتصالات این لپ تاپ، می‌توان به بلوتوث 5.1 و فناوری وای‌فای 6 به صورت استاندارد اشاره کرد و امکان اتصال تلفن همراه از طریق مودم‌های 5G یا 4G نیز وجود دارد. هم‌چنین در این سری یک ماژول اختصاصی GPS نیز قابل نصب است و تعداد زیادی پورت USB از جمله تاندربولت 4، HDMI، شبکه اترنت گیگابیتی و یک اسلات کارت MicroSD بر روی این دستگاه تعبیه شده‌اند.

مقاوم ترین لپ تاپ جهان توسط پاناسونیک معرفی شد

طبق گزارش‌ها، Toughbook 40 اولین لپ‌ تاپ مجهز به کانکتورهای عبوری چهارگانه خواهد بود که گذرگاه‌هایی قابل انتخاب را توسط نرم‌افزار برای هر آنتن ارائه می‌دهد. برای ایجاد سهولت در شرایط چالش‌برانگیز نوری، صفحه کلید و دکمه هوم دستگاه به نور پس‌زمینه مجهز خواهند بود و هم‌چنین یک پد لمسی مقاوم نیز در شرایط بارانی یا هنگام پوشیدن دستکش ارائه شده است. بلندگوهای مقاوم ترین لپ تاپ دنیا نیز با رسیدن به سطح 95 دسی‌بل برای محیط‌های کاری پر سر و صدا به حد کافی بلند به‌نظر می‌رسد.

پاناسونیک هشت جز ماژولار قابل تعویض توسط کاربر را برای کمک به استفاده طولانی‌تر از لپ تاپ یا امکان شخصی‌سازی ماموریت، شامل باتری، حافظه، فضای ذخیره‌سازی، مناطق توسعه و صفحه‌کلید گنجانده است. Toughbook 40 به‌طور پیش‌فرض از ویندوز 10 یا 11 پرو استفاده خواهد کرد. هم‌چنین در صورت استفاده از باتری دوم در این دستگاه، عمر باتری آن به 36 ساعت خواهد رسید.

این لپ تاپ قوی ترین نمونه ساخته شده سری Toughbook تاکنون است و به طور منحصر به فرد برای مشتریان سازمان‌ها، بخش‌های دولتی و سازمان‌های فدرال طراحی و مهندسی شده است. محصول جدید پاناسونیک بر اساس بازخوردها و انتقال تجربه مستقیم برای ارائه راه‌حلی در سطح جهانی با ترکیب سخت‌افزار، نرم‌افزار، لوازم جانبی و خدمات حرفه‌ای عرضه خواهد شد.

در این باره، کریگ جکوفسکی از بخش پاناسونیک آمریکا گفت:

لپ تاپ Toughbook 40 با حداکثر هشت ناحیه قابل تعویض و ارتقا توسط کاربر، قدرت، استحکام و انعطاف‌پذیری را برای ارتقای تجربه مشتری برای زمان حال و آینده ترکیب می‌کند.

لپ تاپ جدید پاناسونیک از اواخر بهار با قیمت اولیه 4899 دلار در آمریکا عرضه و به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*