اولین تصاویر آیفون 14 پرو

اولین تصاویر با کیفیت آیفون ۱۴ پرو را در رنگ های مختلف تماشا کنید

اولین تصاویر گوشی آیفون ۱۴ پرو منتشر شد. این عکس های جدید iPhone 14 Pro رنگ های گوناگون گوشی پرچمدار بعدی اپل را تا حدی مشخص می‌کنند.

نخستین رندرهای گوشی بعدی اپل را حدود دو ماه پیش مشاهده کردیم (تصویر پایین). چند روز بعد نوبت به انتشار یک سری تصاویر رنگی واضح‌تر بر اساس این رندرها رسید. با گذشت زمان و انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی بعدی اپل نوبت به طراحی اولین عکس های آیفون ۱۴ پرو در رنگ های مختلف رسید.

اولین تصاویر آیفون 14 پرو

این عکس‌ها را یک طراح در توییتر با نام کاربری ianzelbo در اختیارمان قرار داده است. نخستین عکس های آیفون ۱۴ پرو این گوشی هوشمند را در چهار رنگ ارغوانی، نقره، گرافیتی و طلایی نمایش می‌دهند.

تصاویر iPhone 14 Pro نشان می‌دهند امسال فقط یک رنگ خاص برای آن خواهیم داشت، هر چند هنوز چیزی قطعی نشده و تا آخرین لحظات احتمال تغییر وجود دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تا امروز به دست آورده‌ایم، اپل به احتمال زیاد رنگ های گرافیتی، نقره‌ای و طلایی متعلق به آیفون 13 پرو را برای محصول سال 2022 خود نیز حفظ خواهد کرد. بر اساس اولین تصاویر ایفون ۱۴ پرو یک تفاوت خیلی مهم جایگزین کردن رنگ سیرا بلو با ارغوانی است. دو نکته مهم دیگر، احتمال پایین عرضه رنگ ارغوانی برای نسخه پایه یعنی گوشی آیفون 14 و همچنین عدم عرضه رنگ سبز تا انتهای سال جاری است. البته بعید نیست اپل با وجود استقبال از رنگ سبز آیفون 13 پرو، قید طراحی نسخه‌ای از آن برای ایفون 14 پرو را بزند.

اولین تصاویر آیفون ۱۴ پرو

در یکی از مقالات قبلی درباره مشخصات نسخه‌های مختلف سری بعدی گوشی های آیفون صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب زیر مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*