ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی با قیمت رقابتی معرفی شد

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی Mijia با امکانات هوشمند معرفی شد. این ست با گوشی شما کنترل می‌شود و شستشوی بهینه را ارائه می‌کند.

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی Mijia با ظرفیت ۱۰ کیلوگرمی در چین رونمایی شد. این گجت جدید با حداقل قیمت ۷۱۲ دلاری عرضه خواهد شد. شیائومی می‌گوید ست جدید Mijia می‌تواند راهکارهای شستشوی سریع را در اختیار خانواده‌ها قرار دهد.

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی Mijia

این ست می‌تواند دو برابر یک ماشین لباسشویی معمولی فناوری‌های ضدعفونی‌کننده و از بین برنده کنه‌ها را ارائه کند. میجیا به فناوری استریلیزاسیون یونی نقره‌ای مجهز است تا همیشه با کیفیت بالایی لباس‌های شما را بشوید. یک لامپ UVC داخلی نیز در قسمت خشک‌کند این ست قرار گرفته که یک لایه دیگر استریلیزاسیون را ارائه می‌کند. این به طرز مؤثری در از بین بردن کثیفی و کنه‌های باقی‌مانده از روی لباس مؤثر است.

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی

ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی درب از جلو در این ست از ۲۲ گزینه شستشو و مراقبت برخوردار است که طیف وسیعی از لباس‌ها از جمله لباس‌های سبک، ژاکت، پارچه‌های حساس و ظریف، لباس‌های سفید و غیره را شامل می‌شود.

این دستگاه دارای یک موتور محرک مستقیم ۴۸ قطبی است که می‌توان آن را به روش دقیقی کنترل کرد تا شستشوی مطلوب پارچه حاصل شود. ۲۴ حالت خشک‌کن نیز وجود دارد که به خشک کردن بهینه لباس‌ها و پارچه‌ها کمک می‌کند. مکانیزم خشک‌کن به شکلی است که با توجه به نوع پارچه، خود دستگاه تشخیص می‌دهد از چه حالتی استفاده کند.

ست ماشین لباسشویی و خشک کن شیائومی

وظایف ست لباسشویی/خشک‌کن میجیا شیائومی از راه دور توسط اپلیکیشن موبایل Mijia کنترل می‌شود. همچنین در هر زمانی از شبانه‌روز که شما بخواهید، بدون نیاز به حضور شما و از طریق اپلیکیشن این دستگاه فعال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*