صرافی ارز دیجیتال ایرانی

معرفی و بررسی خدمات صرافی اریترون پیشرفته ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

امروزه با گسترده‌تر شدن فضای ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری افراد بیشتر در این بازار مالی، سکوهای معاملاتی بسیاری ایجاد شده است.

بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی و بین‌المللی، کاربران ایرانی را از فعالیت در این صرافی ها منع کرده‌اند. بنابراین جامعه معامله‌گران ایرانی نیازمند یک پلتفرم معاملاتی امن، مطمئن و پیشرفته است چرا که با انتخاب صرافی خارجی برای انجام معاملات، سرمایه خود را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی و بررسی کلی پیشرفته ترین صرافی ایرانی می‌پردازیم که توانسته با ارائه بیشترین خدمات به همراه عمق بازار میلیارد دلاری با اتصال به بازار جهانی، تمام نیازمندی‌های یکی معامله‌گر ایرانی را پاسخ دهد.

پیشرفته ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال، نیاز به یک پلتفرم خرید و فروش تحت عنوان صرافی ارز دیجیتال است. در سال‌های اخیر صرافی های ایرانی زیادی با ارائه خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران شکل گرفتند که با گذشت زمان، تمام خدمات این صرافی ها تکراری، با کارمزد بالا و محدود به عمق مارکت‌های چند صد میلیون تومانی شدند. بنابراین با وجود این حجم از خدمات محدود و گاها به دلیل کارمزدهای سنگین غیر منصفانه، صرافی اریترون تصمیم گرفت با پیاده‌سازی یک بستر ایمن و با اتصال معامله گران ایرانی به عمق مارکت جهانی، خدماتی در سطح یک صرافی بین المللی پیشرفته را به کاربران خود ارائه دهد. در ادامه با بررسی خدمات صرافی اریترون، پی خواهیم برد که چرا کاربران لقب پیشرفته ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را به صرافی اریترون داده‌اند.

کدام صرافی پیشرفته ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است؟

صرافی اریترون سعی کرده با ارائه جدیدترین ابزارهای معاملاتی و بیشترین خدمات در بین صرافی های ایرانی برای کاربران، علاوه بر این که از دارایی رمزارز کاربران در برابر تحریم‌های شرکت‌های خارجی حفاظت کند، بلکه با اتصال معامله گران ایرانی به مارکت چند میلیارد دلاری جهانی برای بیش از ۷۰۰ رمز ارز، خیال یک تریدر ایرانی را برای همیشه راحت کند.

لازم به ذکر است که فعالیت و خرید و فروش رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال اریترون بر خلاف تمام صرافی های ایرانی، وابسته به احراز هویت نیست و کاربران می‌توانند صرفا با وارد کردن نام کامل و کد ملی خود، حساب خود را ریالی شارژ کنند و به معامله و خرید و فروش رمزارز مشغول باشند.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خدمات صرافی ارز دیجیتال اریترون

از دید کاربران، مهم‌ترین ویژگی صرافی اریترون، ارائه بازار برای بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال است که خریداران را مستقیما به فروشندگان متصل می‌کند. تمام صرافی های ایرانی تنها بازار حداکثر ۴۰ ارز دیجیتال را ارائه کرده‌اند و رمزارزهای دیگر را به صورت فروشگاهی ارائه می‌کنند. با این ساختار، کاربر مجبور است که ارز مورد نظر خود را که بازار آن ارز در صرافی وجود ندارد، گاها گران‌تر خریداری کند یا ارزان به فروش برساند چرا که به دلیل عدم وجود بازار برای آن ارز، به جز صرافی کسی خریدار یا فروشنده آن ارز نیست.

اریترون تمام ۷۰۰ ارز دیجیتال خود را به صورت بازار ارائه داده و کاربران مستقیما به معامله‌گران بین‌المللی متصل می‌شوند. بنابراین الزامی برای خرید و فروش به صرافی با قیمت‌های بیشتر و کمتر وجود ندارد.

از خدمات مهم صرافی اریترون می‌توان به:

  • ارائه بازار برای بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال
  • عمق مارکت میلیارد دلاری
  • اتصال معامله گران به مارکت جهانی
  • ارائه توکن های اهرم دار
  • ارائه بازار دو طرفه
  • امکان خرید و فروش بدون احراز هویت
  • امکان تبدیل مستقیم رمزارز به یکدیگر
  • ارائه ۵ نوع سفارش گذاری
  • امکان تنظیم حد سود و ضرر برای دارایی‌ها
  • ارائه ایردراپ ارزها

اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند درخواست خود را برای خرید اختصاصی یک ارز خاص از پنل کاربری خود ثبت کنند. در ادامه به بررسی هر یک از خدمات بالا می‌پردازیم.

همچنین می‌توانید با استفاده از آموزش ویدیویی صرافی ارز دیجیتال اریترون، آموزش کار با صرافی را به صورت ویدیویی مشاهده کنید.

عمق مارکت صرافی اریترون

برای درک این ویژگی ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا عمق مارکت یک صرافی مهم است؟

عمق مارکت یک صرافی ارز دیجیتال مهم ترین فاکتور برای بررسی اعتبار بازار یک صرافی است چرا که هر چه عمق مارکت یک بازار بیشتر باشد، نشان دهنده حضور بیشتر معامله‌گر و سالم بودن بازار است. بدیهی است اگر معامله گران یک بازار کم باشد امکان دستکاری بازار توسط بازار گردانان و افرادی که سرمایه زیادی دارند فراهم می‌شود. دلیل دیگر اهمیت عمق مارکت بالا این است که در بازارهایی که عمق مارکت بالایی ندارند، معامله گر در سفارش‌های خرید و فروش خود می‌بایست زمان بیشتری را منتظر بماند تا سفارش خرید یا فروش ارز مورد نظرش تکمیل شود. بنابراین با وجود یک بازار با عمق مارکت چند بالا علاوه بر امن بودن بازار خرید و فروش، دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل سفارش‌ها وجود ندارد. صرافی اریترون عمق مارکت میلیارد دلاری را برای بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال ارائه کرده است.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

توکن های اهرم دار صرافی اریترون

توکن های اهرم دار، به توکن‌هایی گفته می‌شود که با استفاده از ضریب مشخص، با نوسانات یک ارز، درصد بیشتر ولی مشخصی را نوسان می‌کنند. برای مثال توکن اهرم دار BTC3L توکنی است که اگر قیمت ارز بیت کوین ۱ درصد افزایش پیدا کند، قیمت این توکن ۳ درصد افزایش می‌کند. در واقع میزان نوسان ارز اصلی با ضریب ۳ برای توکن اعمال می‌شود.

به این صورت کاربرانی که سرمایه کمی دارند، می‌توانند با استفاده از توکن های اهرم دار از نوسان بیشتری در این بازار استفاده کنند. همچنین یکی دیگر از کاربردهای توکن های لوریج دار، ثبت سفارش در جهت نزول قیمت است که در خدمت بعدی صرافی اریترون بررسی می‌کنیم.

بازار دو طرفه صرافی اریترون

صرافی اریترون تنها صرافی ایرانی است که امکان کسب سود از نزول قیمت و بازار قرمز را برای معامله‌گران ایرانی فراهم کرده. کاربران می‌توانند با استفاده از توکن های 3S در جهت نزول قیمت سفارش ثبت و از نزول قیمت کسب سود کنند.

به عنوان مثال اگر تریدری ۱۰۰۰ دلار توکن BTC3S خریداری کند و قیمت بیت کوین ۱ درصد ریزش پیدا کند، قیمت توکن BTC3S سه درصد افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه کاربر توکن خریداری شده خود را ۳ درصد گران‌تر به فروش می‌رساند و از این ریزش بیت کوین کسب سود می‌کند.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون احراز هویت در صرافی اریترون

برای ثبت سفارش در اریترون می‌توانید از لینک ثبت نام در صرافی اریترون استفاده کنید.

چهار سطح کاربری در اریترون وجود دارد که کاربران می‌توانند با ارتقای حساب کاربری خود به سطوح بالاتر دسترسی حساب کاربری خود را افزایش دهند. سطوح کاربری اریترون به ترتیب تریدر، برنزی، نقره ای و طلایی است. کاربر با ثبت نام در صرافی در سطح تریدر قرار می‌گیرد. در این سطح احراز هویت الزامی نیست و کاربر می‌تواند به صورت رمز ارز کیف پول خود را شارژ کند و از خدمات صرافی استفاده کند. واریز و برداشت ریالی در این سطح آزاد نیست.

برای واریز و برداشت ریالی می‌بایست نام کامل و کد ملی خود را وارد کند تا سطح کاربری به سطح برنزی ارتقا پیدا کند تا کاربر بتواند با واریز و برداشت ریالی ابتدا حساب خود را شارژ و پس از آن نسبت به خرید و فروش اقدام کند.

در سطح برنزی کاربر می‌تواند روزانه ۱۵ میلیون تومان حساب خود را ریالی شارژ کند و تا ۳۰ میلیون تومان برداشت ریالی داشته باشد. تمام پروسه ارتقا به سطح برنزی سیستمی بوده و در کمتر از ۱۰ ثانیه انجام می‌شود.

برای ارتقا به سطوح بالاتر حساب کاربری، می‌بایست مراحل احراز هویت شامل ارسال عکس کارت ملی و تصویر سلفی را به طور کامل طی کنید.

(سوال متداول)

سوال) آیا افراد زیر ۱۸ سال مجاز به استفاده از صرافی اریترون هستند؟

پاسخ) افراد زیر ۱۸ سال می‌توانند با ثبت نام به صورت ایمیل و شارژ حساب به صورت رمزارز از تمامی خدمات اریترون استفاده کنند.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

چطور می‌توانیم ارزهای دیجیتال را مستقیما به یکدیگر تبدیل کنیم؟

یکی از نیازمندی‌های مهم فعالان حوزه رمزارز به خصوص استخراج کنندگان ارز دیجیتال این است که چطور می‌توانند ارزهای استخراج شده خود را به ارز دیجیتال دیگر بدون انجام تبدیلات اضافه انجام دهند. در حالت عادی شخص باید دارایی خود را ابتدا به ریال یا تتر تبدیل کند و مجددا ریال یا تتر خود را به ارز مورد نظر تبدیل کند. این یک پروسه طولانی، زمانبر و اغلب با کارمزد سنگین است.

تبدیل مستقیم رمزارز به یکدیگر در صرافی اریترون

اریترون تنها صرافی ایرانی است که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بدون کوچکترین تبدیل و فرایند اضافی، دارایی‌های خود را مستقیم به یکدیگر تبدیل کنند.

برای مثال کاربری که در کیف پول خود ارز کاردانو را دارد می‌تواند با یک کلیک ارز دیجیتال خود را به هر ارز دیگری تبدیل کند. این پروسه کاملا اتومات بوده و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. برای تبدیل کافیست وارد حساب خود شوید و از بخش صرافی ساده ارز مورد نظر خود را ارائه و ارز درخواستی خود را دریافت کنید.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی

۵ نوع سفارش گذاری صرافی اریترون

اریترون به معامله گران خود این امکان را ارائه داده است که بتوانند از ۵ نوع سفارش گذاری استفاده کنند. در ادامه به توضیح کلی هر یک از شیوه‌های سفارش گذاری می‌پردازیم.

سفارش لیمیت (Limit)

سفارش لیمیت اولین نوع سفارش گذاری در اریترون است. در این حالت شما تنها قیمت مورد نظر خود و مقدار پولی که قصد خرید دارید را وارد می‌کنید. با رسیدن قیمت ارز به قیمت مشخص شده توسط

سفارش استاپ لیمیت (Stop Limit)

سفارش استاپ لیمیت دومین نوع سفارش گذاری در صرافی اریترون است. در این حالت شما مشخص می‌کنید که هر زمان قیمت به مقدار مورد نظر شما رسید، سفارش لیمیت شما ثبت شود.

سفارش مارکت (Market)

در سفارش مارکت، قیمت حال حاضر بازار ملاک است و تنها شما مقدار دلاری که قصد خرید دارید را وارد می‌کنید.

سفارش استاپ مارکت (Stop Market)

سفارش استاپ مارکت نیز همانند سفارش استاپ لیمیت است. تنها تفاوت این سفارش گذاری این است که شما مشخص می‌کنید که اگر قیمت به قیمت مورد نظر شما رسید، با قیمت حال حاضر بازار سفارش شما انجام شود.

و همچنین تعیین حد سود و ضرر برای دارایی‌ها حالت‌های مختلف ثبت سفارش در اریترون است.

همچنین می‌توانید در حین ثبت سفارش خرید حد سود و حد ضرر تنظیم کنید که از هر نوعی خیالتان بابت سفارشتان راحت و آسوده باشد.

دریافت ایردراپ از صرافی اریترون

ایردراپ ها به بخشی از توکن هایی گفته می‌شود که با اهداف تبلیغات و فروش بیشتر، در ازای انجام یک سری کارها به معامله‌گران پرداخت می‌شود. دریافت ایردراپ‌ها رایگان است اما این خدمت در هر صرافی‌ای ارائه نمی‌شود. صرافی اریترون تنها صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که دریافت ایردراپ تعداد زیادی از توکن های بازار را برای معامله گران ایرانی فراهم کرده و کاربران می‌توانند با توجه به دستورالعمل هر ایردراپ به دریافت توکن در این صرافی اقدام کنند. لازم به ذکر است که توکن ها توسط شرکت‌های مالک توکن ارائه می‌شود و اطلاع‌رسانی‌های صرافی اریترون در رابطه با پوشش هر ایردراپ در شبکه‌های اجتماعی صرافی انجام می‌شود.

اریترون به عنوان پیشرفته ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی سعی کرده تا بتواند با ارائه خدماتی در سطح بین‌الملل، معامله گران ایرانی را به مارکت جهانی متصل کند و مسیر خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران را هموار و ساده‌تر کند.

هم اکنون می‌توانید با استفاده از لینک ثبت نام در صرافی اریترون به خرید و فروش بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال به همراه توکن های لوریج دار بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*