بازی Tekken 7 با موتور بازی سازی قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته خواهد شد + تريلر

Tekken-7

نسخه جدید بازی Tekken در حال ساخته شدن با موتور بازی سازی Unreal Engine 4 می باشد.در حال حاضر هیچ اطلاعی از زمان انتشار Tekken 7، پلت فرم ها و یا گیم پلی آن اعلام نشده است. تنها چیزی که راجع به این بازی توسط کارگردان آن آقای Katsuhiro Harada گفته شده است، این است که این بازی برای پلت فرم های نسل جدید خواهد بود و از آنجایی که با کمک موتور باز سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است قابل انتقال به پلت فر های دیگر هم می باشد.

بازی Tekken 7 از سری بازی های Tekken در ژانر مبارزه ای، محصول شرکت Namco است. اولین نسخه این بازی با نام Tekken در دسامبر سال 1994 و آخرین نسخه آن هم با عنوان Tekken Arena در اکتبر سال 2013 منتشر شد. وجود نسخه جدیدی از سری بازی های Tekken اتفاق جدید و خاصی نیست، اما ساخت این نسخه جدید با موتور بازی سازی قوی Unreal Engine 4 عجیب و جالب است.

اکثر بازی هایی که با موتور Unreal Engine  ساخته می شوند در ژانر تیراندازی هستند و بازی های زیادی در ژانر مبارزه ای و جنگی وجود ندارد که با این موتور ساخته شده باشد. بنابراین خیلی کنجکاویم که ببینیم این بازی چه شکلی است  ، اما تا آن موقع توجه شما را به اولين تريلر رسمي اين بازي جلب مي کنيم :

منبع : gameinformer

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*