جدیدترین اطلاعات مک بوک ایر جدید اپل

جدیدترین اطلاعات مک بوک ایر جدید یک روز پیش از کنفرانس WWDC22 فاش شد

یک روز مانده به کنفرانس WWDC22 اپل، اطلاعات جالبی از لپ تاپ مک بوک ایر جدید اپل فاش شد. به نظر باید منتظر تغییرات چشمگیری در Macbook Air 2022 باشید.

فردا اپل میزبان رویداد سالانه WWDC (کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان خود) است که سازنده آیفون در آن از جدیدترین دستاوردهای نرم افزاری برای محصولات متنوع خود رونمایی می‌کند. اما این کمپانی قصد دارد فردا، از سخت افزارهای جدیدی نیز پرده برداری کند.

اگر منتظر رونمایی از نسل اول هدست واقعیت مجازی اپل هستید باید شما را ناامید کنیم. اما گزارش‌های جدیدی منتشر شده که به رنگ‌بندی مک بوک ایر جدید اپل اشاره دارند.

بازطراحی بزرگ مک بوک ایر جدید

سال گذشته اپل یک مک بوک پرو جدید با ارتقا چشمگیر را در اختیار مشتریان قرار داد. مدل 2021 این لپ تاپ نسخه‌های قدرتمندتری از چیپست M1 را دریافت کرد که اپل آن را اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کرده بود. از آن مهم‌تر، طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۱ باز طراحی بزرگی را هم ارائه می‌کند. اپل به طور ضمنی تأیید کرده که برای طراحی این محصول بازخوردهای مشتریانش را شنیده است.

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل

مک بوک پرو مدل ۲۰۲۱ نمایشگر بزرگ‌تری را دریافت کرد و برای نخستین بار طراحی ناچ، چیزی شبیه به نمایشگر آیفون‌ها را به ارمغان آورد. علاوه بر این، پورت‌های بیشتری روی آن حضور پیدا کردند و پورت شارژ MagSafe نیز دوباره به آن بازگشت. در نهایت باید به صفحه کلید آن اشاره کرد که تاچ بار از روی آن حذف شد تا ظاهری شبیه به یک کیبورد معمولی به خودش بگیرد. در مجموع اپل در این نسخه بسیاری از مشکلات ریز و درشتی که کاربران با طراحی این لپ تاپ داشتند را برطرف کرده است.

با این وجود طراحی مک بوک ایر در سال ۲۰۲۱ هیچ تغییری نکرد. اکنون شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مک بوک اقتصادی اپل هم ظاهری شبیه به مدل پرو را دریافت خواهد کرد. یکی از جدیدترین ادعاهای مربوط به این نسل، رنگ‌بندی جدید آن است. ظاهراً رنگ‌بندی مک بوک ایر جدید مثل آی مک مدل ۲۰۲۱ متنوع خواهد بود.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل چه شکلی است؟

مک بوک ایر ۲۰۲۲ از طراحی مسطح و بدنه جمع‌وجورتری نسبت به مدل پرو برخوردار خواهد بود. برخی گزارش‌ها به حضور یک ناچ در بالای صفحه نمایش این مدل مثل مدل جدید پرو خبر می‌دهند. با این حال Macbook Air جدید به جای حاشیه نمایشگر مشکی، از رنگ سفید استفاده می‌کند.

جدیدترین اطلاعات مک بوک ایر جدید اپل

مک بوک ایر جدید

این محصول باید از شارژ مگ سیف هم پشتیبانی کند، اما بعید است تمام پورت‌هایی که روی مدل پرو قرار گرفته در این دیوایس اقتصادی‌تر نیز استفاده شود. مدل جدید ایر باید از مدل پرو باریک‌تر باشد. همچنین این نخستین کامپیوتر سال ۲۰۲۲ اپل است که از چیپست جدید M2 قدرت خواهد گرفت.

رندرهایی که از مک بوک ایر جدید اپل منتشر شده، رنگ‌بندی جذاب این دیوایس که شبیه به کامپیوترهای آل این وان آیمک است را به رخ می‌شکد.

جدیدترین اطلاعات مک بوک ایر جدید اپل

ما منتظر هستیم فردا اپل به صورت رسمی از این لپ تاپ در کنفرانس WWDC22 رونمایی کند تا از نزدیک شاهد تمام این تغییرات باشیم. البته ظاهراً اپل در عرضه این محصول مشکل دارد. در صورتی که قرنطینه‌های سراسری در چین همچنان ادامه پیدا کنند، اپل این محصول را با تأخیر وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*