تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023 با بازدهی بیشتر و فناوری جدید رونمایی شد

تویوتا سرانجام از مدل هیبرید تویوتا کرولا کراس برای سال 2023 با فناوری‌های بروز و مصرف بهینه‌تر سوخت رونمایی کرد. در ادامه شاهد مشخصات این کراس اوور ژاپنی باشید.

تویوتا همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بود، بالاخره برای سال 2023 از مدل هیبرید تویوتا کرولا کراس پرده برداشته و علاوه بر آن، برای اولین بار سیستم هیبرید نسل پنجمی پربازده‌تر خود را معرفی کرده است.

مشخصات تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

نمای جلوی تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

این کراس اوور هیبرید کامپکت از سیستم تمام چرخ محرک (که به عنوان آپشن برای سایر مدل‌ها در دسترس قرار دارد) بهره می‌برد و مصرف سوخت آن در یک سیکل ترکیبی، 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این مدل یک پیشرانه 4 سیلندر الکتریکی‌شده را زیر کاپوت خود جا داده که توانایی تولید قدرت 194 اسب بخار را دارد و خروجی آن 25 اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد غیرهیبرید است. تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023 همچنین طی 8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد که باعث می‌شود بیش از یک ثانیه سریع‌تر از نسخه تمام درون‌سوز باشد.

نمای کناری تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

نمای جلو دستخوش تغییراتی جزئی شده است و حالا 5 تیپ با نام‌های LE، XLE ،S ،SE و XSE پیش روی خریداران قرار می‌گیرد، درحالی که آپشن‌های اسپرت نیز تنها برای تیپ‌های S ،SE و XSE ارائه می‌شوند. به جز مدل بالارده XSE که از صندلی‌های چرم مصنوعی درجه یک SofTex برخوردار خواهد بود، برای سایر مدل‌ها صندلی‌های پارچه‌ای در نظر گرفته شده است.

کرولا Cross هیبرید

مجموعاً 6 رنگ از جمله سفید (با نام دقیق Wind Chill Pearl) برای تویوتا کرولا کراس هیبرید موجود خواهند بود. همچنین امکان ترکیب چهار رنگ مختلف با سقف مشکی مهیا شده است: نقره‌ای (Sonic Silver)، قرمز (Barcelona Red)، آبی (Blue Crush) و رنگی کاملاً جدید با نام Acidic Blast که در تصاویر این مطلب مشاهده می‌کنید.

کابین تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023

همه مدل‌های کراس اوور کرولا کراس هیبرید با سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید و بهبودیافته تویوتا روانه بازار می‌شوند. تاچ‌اسکرین 8 اینچی این خودروی ژاپنی از اندروید اوتو، اپل کارپلی و هات‌اسپات وای فای 4G پشتیبانی می‌کند و پورت‌های USB-C بیشتری در کابین قرار داده شده است. مجموعه قابلیت‌های ایمنی تویوتا با نام Toyota Safety Sense 3.0 نیز به صورت استاندارد برای تمامی مدل‌ها ارائه می‌شود. این مجموعه قابلیت‌هایی نظیر کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دستیار حفظ خودرو در لاین را را در بر می‌گیرد.

کابین کرولا Cross هیبرید

در حال حاضر قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید 2023 مشخص نیست، اما باید انتظار افزایشی جزئی نسبت به مدل استاندارد بنزینی را داشت. کرولا کراس 2022 با قیمت پایه 23,660 دلار عرضه می‌شود و انتظار می‌رود قیمت کرولا کراس هیبرید 2023 خصوصاً با توجه به فناوری‌های ارتقایافته و امکانات ایمنی آن، به حدود 25 هزار دلار برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*