ثبت آگهی در گوگل

نحوه ثبت آگهی در گوگل به چه شکل است؟ +راهکار دور زدن تحریم ها

تبلیغ گوگل و نحوه ثبت آگهی در گوگل چگونه است؟ به‌طور کلی تمامی افرادی که با اینترنت سر و کار دارند؛ با نام و نشان گوگل آشنا هستند. موتور جستجوی گوگل، یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای جستجو در شبکه جهانی اینترنت محسوب می‌شود. به‎‌طوری‌که حجم گسترده‌ای از افراد حاضر در فضای مجازی و اینترنت، فعالیت‌های مختلف خود نظیر ثبت‌نام‌‎های اینترنتی، پرداخت‌های الکترونیکی، جستجوی مقالات و مطالب مورد نیاز و غیره را به‌واسطه گوگل انجام می‌دهند.

علاوه بر این قرار گرفتن مطالب و آگهی‌ها در صفحات نخست به ویژه صفحه اول گوگل، موجب افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ارتقاء رتبه وب‌سایت می‌شود. برای دستیابی به این موفقیت که از اهداف اصلی تمامی وب‌سایت‌ها است؛ باید با نحوه ثبت آگهی در گوگل آشنایی داشته باشید. در واقع جستجوی مطالب، مقالات و انجام کارهای اینترنتی به واسطه موتور جستجوی گوگل تنها یک طرف قضیه است. بدین صورت که ما مطالب، اطلاعات و آگهی‌هایی را مشاهده می‌کنیم و از آنها استفاده می‌کنیم که به طور اصولی و صحیح با در نظر گرفتن تمامی جوانب نحوه ثبت آگهی در گوگل، در اختیار بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

با این توصیف می‌توان گفت که نحوه ثبت آگهی در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از عوامل مؤثر در جذب مخاطب بیشتر و افزایش رتبه وب‌سایت‌های مختلف به شمار می‌رود. اکنون سؤالاتی که مطرح می‌شود این است که ثبت آگهی در گوگل چیست و چه مزایایی را برای صاحبان مشاغل به همراه دارد؟ نحوه صحیح انجام تبلیغ و ثبت آگهی در گوگل چگونه است؟ آیا ثبت آگهی در گوگل موجب جذب بیشتر بازدیدکنندگان می‌شود؟ برای دریافت پاسخ این سوالات، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ثبت آگهی در گوگل چیست؟

به فرآیندی که طی آن یک آگهی اعم از تبلیغاتی، خدماتی، تأسیساتی، بانکی، علمی و غیره در شبکه گسترده گوگل قرار می‌گیرد؛ کمپین تبلیغ گوگل گفته می‌شود. فرقی نمی‌کند که صاحب چه نوع کسب‌وکار یا حرفه‌ای هستید؛ در هر حالت برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ارتقاء رتبه وب‌سایت می‌بایست با نحوه ثبت آگهی در گوگل آشنایی داشته باشید و متناسب با استراتژی‌های موجود، گامی مؤثر در جهت شناخته شدن بیشتر و تسلط همه جانبه بر بازار هدف بردارید. قطعا آگاهی کامل و جامع شما نسبت به این موضوع، مسیر را برایتان هموارتر خواهد ساخت. به نحوی که با دیجیتال مارکتینگ راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید به اهداف خود در زمینه جذب مخاطب بیشتر و در دست گرفتن بازار هدف دست پیدا کنید.

اهمیت آشنایی با نحوه ثبت آگهی در گوگل

طبق بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شده که در هر ثانیه بیش از 3/2 میلیون کاربر از سراسر دنیا یک عبارت را در گوگل جستجو می‌کنند. این امر نشان‌دهنده ارزش و جایگاه گوگل در بین کاربران شبکه جهانی اینترنت است. بنابراین از این ویژگی می‌توان برای افزایش تعداد مخاطب و همچنین ارتقاء رتبه وب‌سایت‌های مختلف استفاده کرد. البته برای دستیابی به این هدف و کسب جایگاه مناسب در موتور جستجوی گوگل می‌بایست با نحوه ثبت آگهی در گوگل متناسب با نوع کسب‌وکار و نیاز جامعه هدف آشنایی داشته باشید.

به عبارت دیگر با هدایت ترافیک مؤثر به سمت وب‌سایت می‌توان تعداد بازدیدکنندگان را تا حد به‌سزایی افزایش داد. نکته قابل توجه این که با هدایت ترافیک به سمت وب‌سایت، بازدیدکنندگان محصولات یا خدمات، شما را بهتر می‌شناسند و از این طریق میزان فروش و درآمد شما افزایش می‌یابد. از این رو به‌کارگیری روش‌های مؤثر جهت ثبت آگهی در گوگل به عنوان یکی از بهترین و زود‌بازده‌ترین روش‌های ارتقاء رتبه انواع وب‌سایت در بین فعالان اقتصادی شناخته شده است.

نحوه انجام تبلیغات در گوگل

هنگام جستجوی مطالب مختلف در گوگل، خواهید دید که نتایج و اطلاعات مختلفی نمایش داده می‌شوند. در واقع گوگل صرفاً مطالب و تبلیغاتی را که در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شده به کاربران ارائه می‌دهد. در غیر این صورت پس از جستجوی عنوان‌های مختلف، مطالب خاصی نمایش داده نخواهد شد.

در این راستا گوگل با استفاده از یک شبکه نمایشی گسترده (Display) انواع فیلم، تصویر و متن را با فرمت‌های گوناگون در شبکه جهانی اینترنت قرار می‌دهد. این کار با هدف جلب نظر کاربران و بهبود شبکه بازاریابی اینترنتی، انجام می‌شود و این نحوه عملکرد تا به حال نیز موجب ارتقاء رتبه و مشهور شدن سایت‌های فراوانی شده است.

هزینه تبلیغات در گوگل

یکی از نکات مهم در خصوص نحوه ثبت آگهی در گوگل با هزینه‌های انواع تبلیغات ارتباط مستقیم دارد. به طوری که کاربران قبل از انجام هرگونه تبلیغ و ثبت آگهی، یک برآورد کلی نسبت به هزینه‌های مورد نیاز انجام می‌دهند. تا پس از آن بر اساس توان مالی و نوع کسب‌وکار، بهترین روش ثبت تبلیغات را انتخاب کنند. در این خصوص نیز بر اساس انواع سایت، زمینه فعالیت و تنوع کالا یا خدمات هزینه‌های مختلفی برای انجام تبلیغات در نظر گرفته شده است. به همین سبب آشنایی با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات در گوگل برای پیش‌برد اهداف اقتصادی و کسب درآمد بیشتر، حائز اهمیت فراوانی است.

با این توصیف نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص را برای ثبت آگهی در گوگل در نظر گرفت. چرا که قیمت‌گذاری در این بخش به جنبه های مختلفی بستگی دارد و متقاضیان می‌بایست به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد. به عبارت دیگر می‌توان گفت: هرچه سایت پیشرفته‌تر و خدمات آن دارای تنوع بیشتری باشد؛ به نسبت هزینه ثبت آگهی در فضای گوگل افزایش می‌یابد. در مقابل نیز سایت‌های معمولی با امکانات محدود هزینه کمتری را برای ثبت انواع آگهی متحمل می‌شوند.

رشد کسب‌وکار با استفاده از ثبت آگهی و تبلیغات در گوگل

با یک بررسی در گوگل خواهید دید که گوگل ادز به عنوان یکی از برنامه‌های کمکی برای ثبت انواع آگهی در گوگل، تمامی تمرکز خود را روی کلمات کلیدی قرار داده است. در واقع این همان چیزی است که صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی به دنبال آن هستند و از این طریق تبلیغات خود را انجام می‌دهند. بدین صورت که افراد با جستجوی کلمات کلیدی انواع محتواها (عکس، صوت، تصویر و غیره)، کالا و خدمات را پیدا نموده و مورد استفاده قرار می‌دهند. از این‌رو انتخاب کلمات کلیدی برای تسریع فرآیند جستجوی بازدیدکنندگان، بسیار مهم است و در اولویت کاری گوگل ادز قرار گرفته است.

از آنجایی که تبلیغات و ثبت آگهی های متنوع یک روش مؤثر برای افزایش بازدیدکننده و گسترش جامعه هدف است؛ استفاده از روش‌های اصولی و آشنایی با نحوه ثبت در آگهی گوگل تأثیر به‌سزایی در رشد مشاغل مختلف دارد. به طوری که امروزه شاهد توسعه کسب‌وکارهای فعال در شبکه جهانی اینترنت هستیم و صاحبان این دسته از مشاغل با تسلط بر بازار هدف و جذب حداکثری مخاطب توانسته‌اند به این موفقیت عظیم دست پیدا کنند.

ثبت آگهی و انجام تبلیغات کلیکی یا CPC

یکی از مؤثرترین روش‌ها و نحوه ثبت آگهی در گوگل، انجام تبلیغات کلیکی است. در این روش، هزینه انجام تبلیغ و ثبت آگهی به ازای هر یک کلیک محاسبه می‌شود. به طبع با افزایش تعداد کلیک‌ها و رشد جایگاه سایت در موتور جستجوی گوگل، هزینه این دسته از تبلیغات گوگلی نیز افزایش می‌یابد. در صورتی که متقاضی این روش برای ثبت آگهی در گوگل هستید؛ حداکثر مبلغ را برای مزایده انتخاب نمایید. به دلیل این که هرچه امتیاز کیفیت بالاتری داشته باشید؛ به نسبت تبلیغات شما در رتبه بالاتر قرار می‌گیرد و هزینه کمتری برای انجام تبلیغات کلیکی از شما دریافت می‌شود.

روش‌های کسب امتیاز کیفی برای انجام تبلیغات گوگل

همان‌طور که در بالا به آن اشاره نمودیم کسب حداکثری امتیاز کیفی موجب کاهش هزینه‌های انجام تبلیغات می‌شود. در این راستا روش‌های مختلفی برای افزایش امتیاز کیفی انجام تبلیغات گوگلی وجود دارد. بعضی از مهم‌ترین این روش‌ها به شرح زیر عبارتند از:

  • کنترل و بررسی دقیق میزان نرخ CTR صفحات وب‌سایت متناسب با نوع کسب‌وکار و هدف از انجام تبلیغات. (این گام یکی از مؤثرترین روش‌ها و نحوه ثبت آگهی در گوگل با کمترین قیمت ممکن و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است).
  • ارتباط نزدیک کلمات کلیدی با نوع تبلیغ و هدف از انجام آن. در این خصوص هر چه کلمات کلیدی تناسب بیشتری با نوع مشاغل و ارائه خدمات آنها داشته باشد؛ به نسبت گیرایی تبلیغات نیز در راستا جذب حداکثری بازدیدکننده، افزایش می‌یابد.
  • ارتباط نزدیک متن آگهی گوگل با کلمات کلیدی.
  • افزایش سابقه در حساب کاربری گوگل ادوردز. به طور کلی هرچه سابقه متقاضی در گوگل ادز بیشتر باشد؛ امکان برخورداری او از تخفیفات ویژه و کاهش هزینه انجام تبلیغات نیز افزایش خواهد یافت.

مزایای داشتن امتیاز کیفی بالا

داشتن امتیاز کیفی بالا، مزایای فراوانی را برای تبلیغ کنندگان گوگل به همراه دارد. اصلی‌ترین مزایای امتیاز کیفی بالا و آشنایی با نحوه ثبت آگهی در گوگل به شرح زیر است:

ثبت آگهی در گوگل

  1. پرداخت هزینه کمتر. تبلیغ کنندگان، دارای امتیاز بالای کیفی شامل پاداش‌های گوگل می‌شوند و به ازای هر کلیک، هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند. این کار علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، موجب بازگشت سرمایه پس از مدت کوتاهی می‌شود.
  2. قرارگیری در موقعیت بالاتر. آشنایی با نحوه ثبت آگهی در گوگل و همچنین افزایش امتیاز کیفی سبب شده تا تبلیغات متقاضیان در موقعیت‌های بهتری در SERP قرار بگیرد. به نحوی که تبلیغات این دسته از افراد، اغلب در صفحه اول گوگل و ردیف اول قرار خواهد داشت.

روش‌های مؤثر ثبت آگهی در گوگل

اکنون که با اهمیت، جایگاه و مزایای آشنایی با نحوه ثبت آگهی در گوگل آشنا شدید؛ زمان آن فرا می‌رسد تا روش‌های مؤثر و نتیجه بخش ثبت انواع تبلیغات و آگهی در بستر گوگل را یاد بگیرد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به تشریح و بررسی کاربردی‌ترین روش‌های ثبت آگهی در گوگل می‌پردازیم.

1 – دستیابی به رتبه‌های بالا در جستجوی ارگانیک

اولین قدم برای قرارگیری در ردیف تبلیغات رایگان گوگل، برخورداری از رتبه بالا در نتایج جستجوی اصلی گوگل است. در این‌ خصوص دستیابی به رتبه‌های بالا، نیازمند به‌کارگیری کلمات کلیدی مناسب و مبتنی بر نام تجاری (برند) است. زمانی که شما یک سایت طراحی را راه‌اندازی می‌کنید؛ وب‌سایت شما به صورت آنلاین در شبکه جهانی اینترنت و موتور جستجوی گوگل قرار می‌گیرد. اما در ابتدا نباید انتظار داشته باشید که در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرد. چرا که با گذشت زمان، تعداد بازدیدکنندگان شما افزایش می‌یابد و پس از آن با ارائه محتواهای مرتبط به کسب و کارتان می‌توانید به رتبه های بالا در گوگل دست پیدا کنید.

2 – ایجاد اکانت رایگان گوگل

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای انجام تبلیغات در گوگل، ایجاد اکانت رایگان است. نحوه ثبت آگهی در گوگل با روش ایجاد اکانت بدین صورت است که برای قرار گرفتن در معرض دید گوگل و مخاطبان، وارد وب‌سایت گوگل شوید و یک حساب کاربری تجاری برای خود ایجاد نمایید. پس از اتمام فرآیند ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، یک سرویس رایگان متناسب با ردیف و گروه شغلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. خاطر نشان می‌شود که در صورت نیاز، هر زمان که بخواهید می‌توانید اطلاعات خود را بروزرسانی کنید و حوزه فعالیت و نوع کسب‌وکارتان را تغییر دهید.

3- بهینه‌سازی لیست نقشه گوگل

یکی از سرویس‌های متداول و پرکاربرد برای انجام تبلیغات رایگان به نقشه گوگل اختصاص یافته است. به طوری که با بروزرسانی و بهینه‌سازی نقشه گوگل می‌توانید تبلیغات خود را در موتور جستجوی گوگل، قرار دهید و وارد صنعت بازاریابی دیجیتال شوید.

نحوه ثبت آگهی در گوگل با استفاده از نقشه بدین صورت است که ابتدا باید یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کنید. البته برای اطمینان از ثبت و فعالسازی اکانت گوگل می‌بایست نسبت به موارد زیر اطمینان حاصل نمایید:

  • ارائه یک آدرس معتبر به حساب GMB شخصی.
  • تأیید نوع کسب‌وکار و زمینه فعالیت توسط گوگل.
  • ثبت آدرس صحیح وب‌سایت جهت نمایش در شبکه جهانی اینترنت و جستجوی گوگل.
  • سازگار بودن وب‌سایت با گوشی‌های هوشمند، کامیپوترهای شخصی و لپ تاپ.

4- اضافه نمودن محصولات در فروشگاه گوگل (Google Shopping)

با توجه به این که گوگل برای کاربران فعال خود یک سری مزایا در نظر گرفته است؛ با استفاده از مزایای موجود می‌توان تبلیغات مؤثر و مفید در جهت افزایش بازدیدکننده و فروش محصولات انجام داد. در این راستا نحوه ثبت آگهی در گوگل به وسیله فروشگاه Google، بدین صورت است که تبلیغات و محصولات از طریق Google Shopping و به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. با این توصیف می‌توان گفت گوگل، مثل یک واسطه عمل می‌کند و با شناساندن برند تجاری، کالا و خدمات شرکت‌های مختلف به بازدیدکنندگان، زمینه مناسبی برای فروش محصول و کسب درآمد آنها فراهم ساخته است.

5- ثبت آگهی رایگان به کمک ساخت وبلاگ

همان‌گونه که می‌دانید وبلاگ بر خلاف وب‌سایت برای راه‌اندازی و قرارگیری در موتور جستجوی گوگل، نیازی به پرداخت هزینه ندارد. از این‌رو با ساخت انواع وبلاگ به صورت رایگان و متناسب با زمینه فعالیت می‌توانید آگهی‌ها، مطالب، محصولات و خدمات خود را در آن قرار دهید و به واسطه آن مخاطب جذب کنید. البته در این راه نیز به محتواهای با کیفیت و محصولات متنوع، بروز و سازگار با نیاز جامعه احتیاج دارید. این روش بهترین نحوه ثبت آگهی در گوگل با حداقل هزینه محسوب می‌شود و بسیاری از مبتدیان بازاریابی دیجیتال به کمک وبلاگ کسب‌وکارشان را رونق می‌دهند. از آنجایی که با شبکه جهانی اینترنت سر و کار دارید؛ محدودیت‌های زمانی و مکانی از میان برداشته شده و راحت‌تر می‌توانید نسبت به جذب مخاطب اقدام کنید.

6- ثبت رایگان آگهی با کمک انجمن‌های پرسش و پاسخ

بعضی از وب‌سایت‌ها، صرفا برای پاسخگویی که به سؤالات بازدیدکنندگان و تحت عنوان انجمن‌های پرسش و پاسخ طراحی و راه‌اندازی شده‌اند. در این سایت‌ها معمولاً یک نفر سؤال مهمی را مطرح می‌کند و بقیه کاربران و بازدیدکنندگان سایت به آن پاسخ می‌دهند. روند پرسش و پاسخ تا جایی ادامه دارد که به یک نظر دسته جمعی دست پیدا کنند و پاسخ درستی به سؤال مطرح شده، داده شود. در واقع این دسته از سایت‌ها توسط یک مدیر اداره می‌شود و کیفیت سؤال و پاسخ‌ها را مشخص می‌کند. در پایان نیز به نوع سؤال و پاسخ‌ها امتیاز داده می‌شود و همین امر، موجب افزایش رتبه و اعتبار سایت در شبکه جهانی اینترنت و موتور جستجوی گوگل می‌گردد. با این توصیف می‌توان با تعداد زیاد بازدیدکنندگان در این‌گونه سایت‌ها، زمینه مناسبی را برای ثبت آگهی و درج محصولات متنوع فراهم ساخت. از این رو با جلب نظر و موافقت مدیر سایت پرسش و پاسخ می‌توانید از دانش، تجربه و وب‌سایت او برای انجام تبلیغات گوناگون استفاده کرد.

7- ثبت‌نام در سایت‌های ثبت رایگان آگهی

بعضی از سایت‌ها این امکان را فراهم نموده‌اند تا کاربران به راحتی بتوانند آگهی‌های خود را به صورت رایگان ثبت کنند. به عبارتی این‌گونه وب‌سایت‌ها بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه، انواع تبلیغات و آگهی‌های صاحبان مشاغل و حرفه‌های گوناگون را در شبکه جهانی اینترنت قرار می‌دهند. عمدتا سایت‌های ثبت رایگان آگهی، دارای رتبه و اعتبار بالایی هستند و همین امر باعث می‌شود تا تبلیغ و آگهی‌های کاربران در صفحه نخست جستجوی گوگل قرار بگیرد.

با توجه به تحریم‌های کنونی به ویژه نسبت به استفاده از خدمات بین‌المللی، کاربران ایرانی در خصوص ثبت آگهی در گوگل با یک‌سری محدودیت و مشکل مواجه هستند. به همین جهت می‌توان گفت این نحوه ثبت آگهی در گوگل یکی از مؤثرترین و آسان‌ترین روش‌های انجام تبلیغات گسترده و ثبت آگهی‌های متنوع در گوگل است. به نحوی که کاربران و متقاضیان ایرانی با استفاده از این روش نه تنها تحریم‌های موجود را دور می‌زنند؛ بلکه به اهداف خود در زمینه جذب حداکثری مخاطب و افزایش درآمد دست پیدا می‌کنند.

ثبت آگهی در گوگل

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات در گوگل با استفاده از سایت‌های شخصی

حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در فضای مجازی و شبکه جهانی اینترنت سبب شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل، وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شوند. بدین صورت که، ثبت آگهی و انجام تبلیغات گوناگون متناسب با نوع کالا و خدمات را از طریق سایت‌های شخصی و به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. یقیناً عدم محدودیت زمانی و مکانی و داشتن مشتری از اقصی نقاط کشور، مسیر دستیابی به درآمد بیشتر را هموارتر خواهد ساخت. بدین ترتیب، نحوه ثبت آگهی در گوگل با استفاده از سایت شخصی عبارت است از:

مرحله اول؛ تهیه یک لیست کامل و جامع از کلمات کلیدی

در ابتدا و قبل از این که وارد عرصه تبلیغات مبتنی در شبکه جهانی اینترنت شوید؛ باید متناسب با نوع کسب‌وکار و محصولات، محتواهای مختلفی اعم از عکس، متن، صوت و تصویر تولید کنید. در این‌ خصوص برای تولید مطالب و محتواهای با کیفیت و گیرا به کلمات کلیدی مناسب و تأثیرگذار نیاز دارید. بدین جهت می‌بایست با توجه به عناوین موجود، یک لیست کامل از کلمات کلیدی مورد نیاز تهیه نمایید و در هر یک از آگهی‌ها و تبلیغات از آنها استفاده کنید. چراکه نوع نگارش مطالب و تولید محتواهای گوناگون، تأثیر به‌سزایی در جذب مخاطب بیشتر دارد. به زبان ساده‌تر عمده‌ترین مشکل عدم موفقیت بسیاری از کسب‌وکارهای دیجیتال، عدم آشنایی به محتوای مبتنی بر پایه سئو و متناسب با نیاز مخاطبان است. بنابراین با شناسایی و رفع این مشکل می‌توانید از ابتدا با گام‌های استوار، موانع را برطرف نموده و با ثبت آگهی‌های مناسب در صفحه نخست جستجوی گوگل قرار بگیرد.

مرحله دوم؛ ثبت آگهی در گوگل ادز

در این مرحله با ایجاد یک کمپین در گوگل ادز می توانید فرآیند ثبت آگهی و انجام تبلیغات را متناسب با سلیقه و نیاز جامعه هدفتان، انجام دهید. بدین منظور پس از راه‌اندازی کمپین، تنظیمات موردنیاز را در خصوص ارائه مطالب و محتواهای بروز و تأثیرگذار انجام دهید. تا به واسطه این کمپین جهانی به هدف اصلی، یعنی جذب حداکثری مخاطب و کسب درآمد بیشتر دست پیدا کنید. البته به یاد داشته باشید که انواع مختلفی از کمپین در شبکه جهانی اینترنتی و موتور جستجوی گوگل وجود دارد. بدین جهت، انتخاب نوع و عنوان کمپین نیز در جذب بازدیدکننده مؤثر خواهد بود.

جمع‌بندی

در پایان باید گفت که نحوه ثبت آگهی در گوگل، تأثیر به‌سزایی در جذب بازدیدکننده و فروش هرچه بیشتر کالا و خدمات دارد. زیرا شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در شبکه جهانی اینترنتی هستیم و همین امر زمینه مناسبی برای شناخت نیازهای آنها را فراهم ساخته است. پس از شناخت این نیازها می‌توان مسیر کسب‌وکار را به سمت رفع این دسته از کاستی‌های جامعه سوق داد. در این‌ خصوص انجام تبلیغات و ثبت آگهی‌های مختلف در گوگل می‌تواند محصول و خدمات تمامی بخش‌های کشور را به مصرف‌کنندگان بشناسند تا آنها نیز، متناسب با نیازشان به سایت‌های مختلف مراجعه نموده و از آنها استفاده کنند.

شما نیز اگر قصد ملحق شدن به صنعت بازاریابی دیجیتال دارید؛ باید با پستی و بلندی‌های این حوزه آشنا شوید و تبلیغات خود را بر پایه نوع محصول و کسب‌وکارتان انجام دهید. مطمئنا تناسب آگهی‌های ثبت شده با نوع مشاغل، رضایت مصرف‌کنندگان را به همراه خواهد داشت و مسیر دستیابی به موفقیت‌های پی‌درپی را برایتان هموارتر و سریع‌تر می‌سازد. امید است که مطالب ارائه شده، مؤثر واقع گردیده باشد. در مقالات بعدی سعی بر آن داریم تا به جنبه‌های دیگری از نحوه ثبت آگهی در گوگل بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت vdigimarketing.com مراجعه نمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*