مینیون های 2

تریلر جدید انیمیشن مینیون ها 2 را تماشا کنید

تریلر جدید انیمیشن مینیون های 2 منتشر شد که در آن باز هم شاهد خرابکاری‌های بامزه این موجودات ریز هستیم. برای مشاهده این تریلر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کمپانی یونیورسال پیکچرز یک تریلر جدید دیگری از انیمیشن مینیون های 2 با نام مینیون‌ها: ظهور گرو – Minions: The Rise of Gru را منتشر کرد که دو دقیقه از خود فیلم است. این انیمیشن که با صداپیشگی استیو کارل در نقش گرو همراه بوده، پیش درآمدی بر انیمیشن من نفرت‌انگیز – Despicable Me و در کل پنجمین انیمیشن در این مجموعه است و برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ 1 جولای 2022 (10 تیر 1401) به روی پرده‌های سینما برود.

مینیون های 2 که توسط کایل بالدا بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته برایان لینچ کارگردانی شده، ادامه انیمیشن مینیون‌ها محصول سال 2015 بوده و تمرکز داستان روی اولین برخورد مینیون‌ها با گرو دوازده ساله است. گرو دوازده ساله آرزو دارد که روزی تبدیل به بزرگ‌ترین ابر شرور جهان شود. انیماتور فرانسوی پیر کافین مانند همیشه صداپیشگی تمام مینیون‌ها را بر عهده دارد.

تریلر جدید انیمیشن مینیون های 2

شما می‌توانید تریلر جدید انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو را در زیر به صورت کامل مشاهده کنید:

قابل ذکر است که پیش از این برنامه‌ریزی شده بود که این انیمیشن در تاریخ 3 جولای 2021 اکران شود به علت شرایط و همه‌گیری بیماری کرونا به تاریخ 1 جولای سال 2022 موکول شد. علاوه بر استیو کارل و پیر کافین، از دیگر بازیگرانی که در مینیون های 2 صداپیشگی کرده‌اند می‌توان به تراجی پی. هنسون، میشل یئو، ژان-کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز، آلن آرکین و رابرت فیتزجرالد دیگز اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

محبوب ترین انیمیشن های تاریخ بر اساس امتیاز IMDb

مینیون های 2 قرار است در تاریخ 13 جون تنها دو هفته قبل از اکران سینمایی‌اش در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی در کشور فرانسه به روی پرده برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*